برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
اقتصادی

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه: متن اصلی گزارش تحقیق از فولاد کاملا مورد تایید است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه: متن اصلی گزارش تحقیق از فولاد کاملا مورد تایید است

ایرنا/ رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت:متن قرائت شده در صحن علنی مجلس در مورد فولاد مبارکه صد در صد مورد تایید است و نقل مطالبی از  طرف من که این متن مورد تایید نیست کذب محض است.

حسین میرزایی در مورد گزارش هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت: متن تحقیق و تفحص قرائت شده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صد درصد مورد تایید است و با امضای بنده به صحن ارائه شده است و نقل مطالبی از اینکه این متن مورد تایید من نیست کذب محض است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: متنی که در فضای مجازی مطرح شده آن را قابل استناد نمی دانیم، چون از جانب هیات تحقیق و تفحص منتشر نشده بود. متن اصلی که تهیه شده و ظرف امروز و فردا در اختیار ریاست  مجلس قرار می گیرد تا به  قوه قضاییه ارسال شود.
نماینده مردم اصفهان گفت: سوء برداشت برخی از رسانه های داخلی از اینکه گزارش هیات تحقیق و تفحص مورد تایید من نیست مربوط به متن منتشر شده در فضای مجازی است .

به گزارش ایرنا، برخی از سایت های خبری داخلی به نقل از حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان نقل کردند که متن منتشر شده را تایید نمی کنیم و این متن ایراد جدی دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar