اى کاش همایون شجریان را براى آزمون و خطاى خود انتخاب نمىکردید!
آخرين خبر/ مشکلات فني پخش کنسرت آنلاين همايون شجريان با انتقادات زيادي در فضاي مجازي مواجه شده. امير کرابي(فعال روابط عمومي و تبليغات)در اين مورد نوشته: نزديک به ١٠ روز است که تمامشهر و فضاى مجازى تبليغ کنسرت آنلاين همايون شجريان و لنز ايرانسل است، چه چيزى بهتر از اينکه همراه با خانواده در روز تعطيل به تماشاى کنسرت شجريان بنشينيم؟! اگر مثل من هفته گذشته با اشتياق اقدام به دانلود اپليکيشن و خريد اشتراک لنز کرده باشيد، همان لحظات اول با يک ضعف بزرگ مواجه شده ايد و آن هم اينکه نه اپليکيشن و نه سايت به درستى کار مى کنند ! پس از بارها ورود به سايت بلاخره توانستم وارد سايت شوم ! ظاهر بد و رابط کاربرى ضعيف شما را سردرگم مىکند! اما به بلاخره توانستم بفهمم که چگونه بايد هزينه خريد بليت آنلاين بپردازم ! با کلافگى پروسه سخت ثبت نام و خريد اشتراک را انجام دادم و تمام تجربه بد کاربرى خودم را بخاطر ذوق تماشاى کنسرت کنار گذاشتم! امروز حوالى ساعت ٢٠:٣٠ با خانواده آماده بوديم که به تماشاى کنسرت بنشينيم، اما ورود ما به سايت غيرممکن بود و با خطاهايى عجيبى روبرو شديم! با تغيير اپراتور اينترنت سعى کرديم وارد سايت شويم، اما حتى با اينترنت خط ايرانسل هم اين امکان ميسر نشد ! همين حالا که ساعت ٢٢:٣٠ است، هنوز موفق به ديدن يک فريم از اين کنسرت هم نشده ايم! اين تجربه تنها براى من نبود و فقط با يک مراجعه ساده به شبکه هاى اجتماعى و صفحه لنز متوجه شکايت اکثر کاربران مى شويد! از توييت هاى اعتراضى کاربران اين سوالات به ميان مي آيد : چرا قبل از اينکه از زيرساخت خود مطمئن نيستيد، اقدام به تبليغ مىکنيد ؟چرا ظرفيت تهيه بليت را محدود نمي کنيد تا به اندازه توان زيرساخت خود خدمت دهيد ؟هزينه اعتماد مخاطبان را چگونه جبران مى کنيد؟ برند لنز که تمام شد، اما اى کاش همايون شجريان را براى آزمون و خطا انتخاب نمى کرديد! منبع: سينماگرام