logo
جذاب ترین هابرگزیده
موسیقی

علیرضا قربانی تاریخ انتشار آلبوم «با من بخوان» را اعلام کرد

منبع
بروزرسانی

ايران آرت/ عليرضا قرباني با انتشار ويدئويي در فضاي مجازي اعلام کرد که آلبوم "با من بخوان" به آهنگسازي حسام ناصري روز 21 مردادماه منتشر خواهد شد.
اين آلبوم شامل پنج آهنگ جديد و تک‌آهنگ‌هاي پروژه "با من بخوان است" که از اسفند ۱۳۹۷ تا زمستان سال گذشته به صورت تک آهنگ منتشر شد.

در اين آلبوم موسيقي حسام ناصري با اشعار ابوسعيد ابوالخير، اهورا ايمان، مريم مروج، مولانا، محمدابراهيم جعفري، واقف لاهوري، احمد شاملو، حميد خلف بيگي، احمد اميرخليلي، حسين منزوي و عارف قزويني همراه شده است. فضاي اين آلبوم مانند ساير آثاري که تا کنون به صورت تک‌آهنگ منتشر شده تلفيقي از موسيقي ايراني و الکترونيک است اما در توليد آثار اين پروژه جمعي از نوازندگان سرشناس موسيقي ايران هم هنرنمايي کرده‌اند. همچنين ميکس و مسترينگ آلبوم هم توسط آرش پاکزاد انجام شده است.  

اين آلبوم در ادامه پروژه "با من بخوان" است که آثار و اجراهاي آن در سال ۹۸ با استقبال مخاطبان مواجه شد. عليرضا قرباني اين کنسرت ها را در تهران و شهرهاي مختلف روي صحنه برد. اين در حالي است که اجراهاي "با من بخوان" در شهر تهران طي ۴۳ سانس در بهار و تابستان روي صحنه رفت و قرار بود که اين اجراها با رپرتوار متفاوت طي حدود سي سانس هم در فصل زمستان روي صحنه برود اما حادثه هواپيماي اوکرايني و در ادامه شيوع ويروس کرونا باعث شد تا فقط يک سانس از اين کنسرت‌ها در ماه اسفند برگزار شود. اين در حالي بود که تور اجراهاي "با من بخوان" هم در شهرهاي مختلف ايران روي صحنه رفت اما تور داخلي و بين‌المللي اين پروژه به دليل شيوع ويروس کرونا در زمستان سال گذشته و بهار امسال لغو شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar