برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فرمانده نهاجا: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فرمانده نهاجا: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند

ایسنا/ فرمانده نیروی هوایی ارتش به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: وقتی روحیه همکارانم در نیروی هوایی را دیدم، به آینده این نیرو امیدوارتر شدم چون تمام چهره‌ها مصمم و بدون واهمه از دشمن همه پای کار این عملیات بودند.

امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در بیست و سومین دوره رزم مقدماتی نخبگان مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نیروی زمینی با اشاره به نامگذاری نیروی هوایی ارتش به نام الهی از سوی امام خمینی(ره) گفت: این نامگذاری معمار کبیر انقلاب اسلامی وظیفه همه ما را در این نیرو صد چندان کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درخصوص اقدامات منافقین در ابتدای انقلاب و نقش نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از خیانت‌های منافقین انحلال ارتش بود که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه دشمنان خنثی شد.

واحدی، نقش نیروی هوایی ارتش را در ابتدای جنگ بی بدیل و کلیدی توصیف کرد و افزود: نیروی هوایی در تمام طول هشت سال دفاع مقدس یا نوک پیکان عملیاتها بود یا پشتیبانی کننده آن، این نیرو عملیات‌های بسیار زیادی در طول جنگ انجام داد و به لطف خدا و با غیرت کارکنان از تمام اینها سربلند بیرون آمد.

وی به تشریح عملیات پیچده "حمله به اچ 3" پرداخت و گفت: عملیات حمله به اچ 3 هنوز در بسیاری از دانشگاه‌های نظامی دنیا به عنوان یک عملیات هوایی بسیار پیچیده و منحصر به فرد تدریس می‌شود، طی مسافت بسیار زیاد با جنگنده اف 4 و سه مرحله سوختگیری هوایی و انهدام بیش از 50 فروند هواپیمای عراقی روی باند در دورترین نقطه خاک عراق به مرزهای کشورمان، این عملیات را منحصر به فرد کرده است.

واحدی افزود: نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است، ما آمادگی داریم بصورت شبانه‌روزی از این مرز و بوم در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه مرتکب خطای بدی شد و باید جواب دندان شکنی دریافت می‌کرد، وقتی روحیه همکارانم در نیروی هوایی را دیدم، به آینده این نیرو امیدوارتر شدم چون تمام چهره‌ها مصمم و بدون واهمه از دشمن همه پای کار این عملیات بودند.

وی خطاب به کارکنان وظیفه نخبه گفت: شما نخبگان این کشور هستید، ما در نیروی هوایی به تخصص شما نیاز داریم، بدانید که آینده ساز این کشور شما هستید و یک لحظه ایستادن و کند حرکت کردن در مسیر پیشرفت ایران ممکن است سالها باعث عقب افتادگی شود.

واحدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان به منظور فرار مغزها و نخبگان از کشور، خاطرنشان کرد: نخبگان عزیز باید بدانید که چرخ اقتصاد، صنعت و فرهنگ این کشور به دستان شما حرکت می‌کند و مواظب تبلیغات دروغین دشمنان باشید و تا می‌توانید در خدمت این کشور و مردم باشید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر