برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سیاسی

با روغن هسته خرما جوان شوید

منبع
بازار
بروزرسانی
با روغن هسته خرما جوان شوید
رپرتاژ آگهي/ براي کساني که دچار ريزش مو شده و يا از چين و چروک پوست رنج ميبرند، خبري خوب داريم. يک محصول جديد، طبيعي و ارگانيک که قادر است مشکلتان را به راحتي و بدون هيچگونه عوارض شيميايي حل کند. حتماً ميپرسيد که اين محصول اگر تا اين حد تاثير گذار است، چرا تا الان ناشناخته بوده است؟ جواب اين سوال خيلي ساده است. چون تا به حال کسي موفق به استخراج و عرضه عصاره هسته خرما نشده بود. خبر خوب ما اينجاست. شرکت ايده پردازان پيک طلايي که يک شرکت دانش بنيان است، پس از صرف يک سال و نيم تحقيق و آزمايش مستمر، موفق شده تا شيوهاي منحصر به فرد در استخراج روغن هسته خرما ابداع کند. در اين روش، تمامي املاح و ويتامين‌هاي موجود در هسته خرما استخراج ميشود. پروسه استخراج عصاره هسته خرما کاملا استاندارد بوده و تحت نظارت وزارت بهداشت انجام مي‌شود.
تأثيرات شگرف روغن هسته خرما روي سلامت پوست و مو روغن هسته خرما، بدليل قابليت جذب سريع در پوست، با سرعتي بالا ويتامين‌ها و مواد موثر موجود خود را جذب پوست کرده و رطوبت پوست را بالا مي‌برد. رطوبت ايجاد شده به نوبه خود موجب کشساني شدن بيشتر پوست و در نهايت رفع چين و چروک آن ميشود.
 برخي از مهمترين خواص روغن هسته خرما به شرح زير است: 
جوانسازي، شفافيت، رفع چين و چروک و لک از پوست 
رفع چين و چروک دور چشم
 جلوگيري از ريزش موي سر، مژه و ابرو 
کمک به رويش مجدد و ضخيم شدن مو 
تأثير مطلوب در ترميم ناخنها
 انواع دسته‌بندي محصولات
 روغن خالص و ارگانيک هسته خرما در دو پکيج با حجم هاي سي سي در شيشه هايي شيک و 7 سي سي و 0 بسيار زيبا بسته بندي و براي شما ارسال مي‌شود. 
1- پکيج بزرگ: شيشه لوکس 30 سي سي با تکنولوژي پمپ مخصوص با مکش خلأ جهت استفاده براي پوست صورت، دست و موي سر. براي استفاده از تخفيف ويژه 15درصدي از طريق اين آگهي، مي‌توانيد کد P195 را به هريک از سامانه‌هاي ارتباطي زير ارسال نماييد.
2- پکيج کوچک: شيشه لوکس 7 سي سي داراي برس مخصوص جهت استفاده ابرو، مژه و ناخن‌ها و تقويت آنها. براي استفاده از تخفيف ويژه 20 درصدي از طريق اين آگهي، مي‌توانيد کد P85 را به هريک از سامانه‌هاي ارتباطي زير ارسال نماييد. 3- محصول جديد بالم لب (Lip Balm) براي رفع خشکي و ويتامينه نمودن لب (تشکيل شده از 40 درصد روغن هسته خرما، 40 درصد موم زنبور عسل و 20 درصد موام و اسانس طبيعي). جهت استفاده از تخفيف ويژه 20 درصدي از طريق اين آگهي، مي‌توانيد کد B50 را به هريک از سامانه‌هاي ارتباطي زير ارسال نماييد. نحوه سفارش و خريد محصولات براي سفارش هر يک از بسته‌ها، کافيست کد سفارش خود را به شماره 50002207996 پيامک کنيد. شما همچنين مي‌توانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر و يا سفارش محصولات به سايت و شبکه‌هاي اجتماعي ما مراجعه کنيد: آدرس سايت: www.nlife.ir آيدي اينستاگرام: date_core_oil جهت مشاوره و پشتيباني با اين شماره تماس بگيريد: 09215707959
/ ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر