برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آخرین قیمت خودرو و موبایل

منبع
بازار
بروزرسانی
آخرین قیمت خودرو و موبایل
بازار/سال 98 سال عجيبي براي بازار موبايل و خودرو بود به طوري که در ارديبهشت ماه امسال وقتي که قيمت ارز وارد کانال 15 هزار تومان شد، قيمت گوشي محبوب سامسونگ A50 تا 4.5 ميليون در بازار پيش رفت و قيمت خودرو در بازار به عددهاي باورنکردي رسيد. پس از شروع روند کاهش تدريجي نرخ ارز در تير ماه تا به امروز قيمت‌ها در بازار همواره نزولي بوده است. مي‌توانيد قيمت موبايل و هر کالاي ديگري را در بين هزاران فروشنده داراي نماد الکترونيک را از طريق اپليکيشن ترب با هم مقايسه کنيد و از بهترين فروشنده به صورت آنلاين خريد کنيد. هر هفته يک ميليون نفر از اپليکيشن ترب براي جست‌وجو و خريد بهترين قيمت بازار استفاده مي‌کنند. اپليکيشن ترب در کافه بازار بالاي 500 هزار نصب فعال دارد که نشان دهنده‌ي اعتماد کاربران به اين نرم‌افزار کاربردي هست. دانلود نسخه اندرويد ترب دانلود نسخه ios ترب کافي هست اسم محصول مورد نظر را در ترب بنويسيد و ترب مثل گوگل قيمت فروشنده‌ها را جست‌وجو و به ترتيب قيمت مرتب مي‌کند. همه فروشنده‌هايي که در ترب هستند داراي نماد الکترونيک مي‌باشند و پس از بررسي اوليه اجازه حضور در ترب مي‌يابند. همچنين نظرات کاربران در مورد فروشگاه‌هاي ترب به طور مرتب بررسي مي‌شود و فروشگاه‌هايي که تا به حال غيراخلاقي رفتار کرده‌اند از ترب حذف شده‌اند. بنابراين تعداد قابل توجهي از فروشندگان ترب سال‌هاست که در آن فعاليت مي‌کنند و در جلب اعتماد کاربران ترب موفق عمل کرده‌اند. براي مثال از اين لينک قيمت گوشي سامسونگ گلکسي A50 را در بيش از 100فروشگاه مي‌بينيد.
علاوه بر امکان جست‌وجوي قيمت بر اساس نام محصول، از طريق دسته‌بندي محصولات نيز مي‌توانيد قيمت محصولات مورد نظر را پيدا کنيد. براي مثال در اين لينک ليست قيمت گوشي سامسونگ در فيلترهاي مختلف را مي‌توانيد انتخاب و بررسي کنيد. يکي از امکانات جالب ترب، نمودارهاي زماني قيمت براي هر محصول در روزها و هفته‌هاي گذشته هست.به کمک اين نمودارها مي‌توانيد کمترين قيمت و متوسط قيمت هر محصولي را در ماه‌هاي گذشته در بازار مشاهده کنيد. در ترب علاوه بر قيمت 5 ميليون کالا، قيمت سکه و ارز را نيز مي‌توانيد در مراجع معتبر يکجا مقايسه کنيد و از چک کردن سايت‌ها و کانال‌هاي متعدد بي نياز شويد. براي مثال در اين لينک نمودار قيمت گوشي شيائومي ردمي نوت 7 را در طي روزهاي اخير در بازار مي‌بينيد.
هر هفته بيش از 1 ميليون نفر از ترب استفاده مي‌کنند و کالاي مورد نظر خود را از بهترين فروشنده در ترب خريداري مي‌کنند. هم‌اکنون بيش از 2 هزار فروشنده از سراسر کشور در ترب فعاليت مي‌کنند و تنوع محصول و قيمت بي‌نظيري را در اختيار کاربران ترب قرار مي‌دهد. دانلود نسخه اندرويد ترب دانلود نسخه ios ترب/
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره