برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
سیاسی

راهکاری هوشمندانه برای برطرف کردن نیازهای پزشکی در دوران کرونا

منبع
بازار
بروزرسانی
راهکاری هوشمندانه برای برطرف کردن نیازهای پزشکی در دوران کرونا

بازار/کرونا مهمان ناخوانده‌اي است که به نظر مي‌رسد به اين زودي‌ها قصد رفتن ندارد، اگر چند ماه پيش کسي مي‌گفت يک ويروس ناشناخته، چند ماه آينده سبک زندگي شما را متحول خواهد کرد، حتما به او مي‌خنديديد اما اين روزها کاملا مشخص است که کرونا قرار است شيوه زندگي ما براي مدت‌ها دستخوش تغيير کند. استفاده از همه امکانات موجود در اين شرايط کمک مي‌کند کيفيت زندگي خود را حفظ کرده و از سلامتي خودمان محافظت بهتري داشته باشيم.

سامانه مشاوره آنلاين پزشکي دکتر ساينا يکي از راهکارهايي است که کمک مي‌کند يک ساختمان پزشکي تمام و کمال را به صورت دائم در کنار خود داشته باشيد. در اين مطلب شما را با مشاوره آنلاين پزشکي و روانشناسي به عنوان يک راهکار مناسب حفظ سلامت در دوران کرونا آشنا مي‌کنيم.

کرونا و سبک جديد زندگي

وقتي آدم‌ها از وجود کرونا مطلع شدند همان روزهاي ابتدايي 3 شيوه برخورد در مقابل آن را در پيش گرفتند. عده‌اي ترسيدند و کليه روال زندگي‌شان مختل شد، گروه دوم نسبت به آن بي‌تفاوت بودند و به روال عادي زندگي خود ادامه دادند و گروه سوم سعي کردند ضمن دور کردن ترس و نا اميدي از خودشان، راهکارهاي پيشگيري را ياد بگيرند و سبک زندگي جديدي براي خود تعريف کنند.

آلودگي مراکز بهداشتي و درماني باعث شد، افراد براي مراجعه به بيمارستان و مطب پزشکان با مشکلاتي مواجه شوند. مشاوره آنلاين گزينه جايگزين مناسبي است که توجه همه را به خود جلب کرد. دکتر ساينا يک کلينيک آنلاين است که در بيش از 46 رشته تخصصي پزشکي و روانشناسي به شما مشاوره آنلاين و تلفني مي‌دهد. 

بسياري از افراد تا پيش از کرونا هم از امکانات مشاوره آنلاين استفاده مي‌کردند اين استارتاپ به تازگي رکورد بيش از 1 ميليون مشاوره را ثبت کرده است. اما اگر شما تا اين لحظه در مورد دکتر ساينا چيزي نمي‌دانستيد خوب است به عنوان يک راهکار مناسب بيشتر در مورد آن بدانيد. همين حالا از طريق لينک زير از خدمات دکتر ساينا استفاده کنيد.

دريافت مشاوره آنلاين پزشکي از دکتر ساينا

دکتر در هر شرايطي همراه شما است

مراجعه مستمر به پزشک براي بسياري از افراد مثل افراد مبتلا به ديابت، ام اس، بيماران قلبي و بيماري‌هاي مزمن پيش رونده يک امر ضروري است. اين افراد لازم است مراقبت بيشتري از خود داشته باشند و بدنشان نسبت به بيماري حساس‌تر است. خطر ابتلاي افراد با بيماري‌هاي زمينه‌اي به کرونا بيش از سايرين است به همين دليل بسياري مراقبت‌هاي معمول درماني و بهداشتي خود مثل مشاوره و معاينه را به تعويق انداختند که خود براي سلامت اين افراد خطر آفرين است.

استفاده از سامانه دکتر ساينا يک گزينه مناسب است که کمک مي‌کند بدون مراجعه به مطب پزشک با بهترين پزشکان و درمانگر‌ها مشورت کنيد، مدارک پزشکي، سوابق بيماري و تصاوير مورد نياز را به شکل فايل براي پزشک ارسال کنيد و از نظرات او استفاده کنيد.

به اين ترتيب روند درمان شما به شکل طبيعي ادامه خواهد داشت، بدون اينکه ريسک مراجعه به مراکز درماني آلوده را به جان بخريد.

خطري که جدي است با کسي شوخي ندارد

کرونا يک خطر جدي است که مردم سراسر جهان را تهديد مي‌کند و بهتر است مراجعه به مراکز درماني را به موارد حياتي و بسيار ضروري محدود کنيد اما وجود اين تهديد نبايد باعث شود مراقبت‌هاي پزشکي و روانشناسي خود را رها کنيد. استفاده از سامانه‌هاي مشاوره آنلاين مثل دکتر ساينا کمک مي‌کند بدون مراجعه حضوري و نياز به صرف وقت در مطب دکتر يا پرداخت هزينه اضافي در هر زمان و مکاني که بخواهيد حتي در روزهاي تعطيل با پزشک متخصص مشورت کنيد.

بيش از يک ميليون جلسه مشاوره تلفني و آنلاين ثبت شده در اين مرکز نشانگر اعتماد کاربران به دکتر ساينا است. در صورتيکه که به هر دليل از مشاوره راضي نبوديد مي‌توانيد وجه پرداختي خود را دريافت کنيد.

دريافت مشاوره کرونا از دکتر ساينا

از جان شما مهمتر هيچ چيز وجود ندارد

سلامت و جان شما مهم است به همين دليل در سامانه دکتر ساينا بيش از 450 پزشک متخصص به صورت آنلاين در دسترس شما هستند تا در زمينه‌هايي مثل قلب و عروق، تغذيه، ريه، داخلي، روانشناسي، روانپزشکي، زنان و زايمان، پوست و مو، سلامت جنسي، غدد،کودکان و... مشورت کنيد.

در اين سامانه پزشک با شما تماس خواهد گرفت و ضمن گفتگوي تلفني امکان ارسال مدارک پزشکي، صوت و تصوير به پزشک هم وجود دارد. هنگام گفتگوي متني هم پزشک در کمترين زمان ممکن پاسخگوي سوال شما خواهد بود و تا زمانيکه شما پاسخ کامل پرسش خود را دريافت کنيد در کنارتان خواهد بود.

استفاده از دکتر ساينا بسيار ساده است

براي استفاده از اين سامانه کافي است به سايت دکتر ساينا مراجعه کنيد يا اپليکيشن اندرويد اين سامانه را از روي سايت، کافه بازار يا پلي استور دريافت کنيد.

بعد از ثبت نام و پرداخت آنلاين هزينه مشاوره مي‌توانيد به صورت آنلاين و تلفني از خدمات مشاوره پزشکي و روانشناسي استفاده کنيد.

کرونا يک بيماري ويروسي است که تا پيش از يافته شدن واکسن مناسب، پيشگيري بهترين راه مقابله با آن است. حفظ فاصله اجتماعي، پرهيز از خارج شدن‌هاي غير ضروري از خانه و رعايت اصول بهداشتي راهکارهاي پيشگيرانه موثر هستند. استفاده از سامانه دکتر ساينا کمک مي‌کند بدون اينکه لازم باشد در مواقع غير ضروري از خانه خارج شويد با پزشکان متخصص که همگي داراي مدرک نظام پزشکي هستند و با مميزي انتخاب شده‌اند مشورت کنيد و از خدمات مشاوره و تشخيصي لازم بهره ببريد.

دريافت مشاوره تلفني از دکتر ساينا

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر