برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

درخواست جهانگیری برای حراست از بازار سهام

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
درخواست جهانگیری برای حراست از بازار سهام

خبرآنلاين/ معاون اول رييس جمهور از وزارت اقتصاد و سازمان بورس خواست با توجه به اعتماد مردم به بازار سرمايه با تمام ظرفيت از آن حراست و مراقبت کنند تا دغدغه‌اي براي مردم وجود نداشته باشد.

اسحاق جهانگيري در جلسه اي با حضور وزراي اقتصاد و دادگستري و روساي سازمان بورس، خصوصي سازي، اتاق بازرگاني و اتاق تعاون از وزارت اقتصاد و سازمان بورس خواست با توجه به اينکه مردم به بازار سرمايه اعتماد کرده‌اند و اين بازار در ايام اخير از رشد خوبي برخوردار بوده با تمام ظرفيت از آن حراست و مراقبت کنند تا دغدغه‌اي براي مردم وجود نداشته باشد.

وي افزود: البته به صورت طبيعي بورس داراي ريسک است و مردم بايد با آگاهي و دقت در آن فعاليت کنند.
وي با اشاره به گزارش وزير اقتصاد، عملکرد هيات مقررات زدايي و بهبود کسب و کار را مثبت ارزيابي کرد و متذکر شد: اينکه بر اساس گزارش‌ها روند صدور برخي مجوزها و استعلامات از ۵۶ به ۴ روز رسيده گامي مثبت در بهبود کسب و کار است. البته بايد همپاي کاهش فرايند صدور مجوزها، سازوکاري نيز براي جلوگيري از توليد بخشنامه و مقررات دست و پاگير تعيين شود که لازم است هيات مقررات‌زدايي و بهبود کسب و کار در اين زمينه نيز فعال باشد و راهکارهايي براي جلوگيري از توليد بخشنامه و مقررات زائد تدوين کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره