برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بادامچیان: دشمن دنبال تحریم و تحریف از طریق مذاکرات است

منبع
فارس
بروزرسانی
بادامچیان: دشمن دنبال تحریم و تحریف از طریق مذاکرات است

فارس/ دبيرکل حزب موتلفه اسلامي گفت: دشمن فقط اميد به تحريم و تحريف و تهديد دارد و آن را مي‌خواهد از طريق مذاکرات بي حاصل بدون هيچ دستاوردي به پيش ببرد.

اسدالله بادامچيان دبيرکل حزب موتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران حزب موتلفه اسلامي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در عيد سعيد قربان اظهار داشت: آمريکا در تحريم ايران و تحريف انقلاب شکست خورده است.
وي افزود: تحريم ها با راهبرد درونزايي و برون نگري که رهبري در اقتصاد مقاومتي مطرح کرده اند به بن بست رسيده است. آمريکا در مکرهاي خود دچار شکست شده و توطئه هاي آن از جمله تحريم‌ها به نتيجه نرسيده است. تحريم ها باعث بيدارشدن حس اعتماد به نفس ملت ايران در رسيدن به خودکفايي شده است. ملت توانايي خود را نشان داده است. ظرفيت هاي بالقوه را بالفعل کرده و آرزوهاي دشمن به باد فنا داده است.

شکست قطعي تحريم ها

بادامچيان گفت: آمريکا در تحريم ها، ناشيانه ملت ايران را هدف قرار داد که در برابر اين تحريم ها، ايرانيان با غرور ملي و غيرت ديني ايستادگي کرد و آن را خنثي نمود و به حول و قوه الهي شاهد شکست قطعي تحريم ها خواهيم بود.

وي با اشاره به اينکه در تحريف انقلاب، جنگ اراده ها و جنگ روايت ها مطرح است، تأکيد کرد: ملت با سواد رسانه اي خود جنگ روايت ها را برده است. تحريف انقلاب توسط استکبار جهاني با بصيرت و هوشياري مردم مواجه شده است. آنها مي خواستند مردم را به ستوه آورند. اين در حالي است که آمريکا و تروريست هاي کاخ سفيد از مقاومت مردم به ستوه آمده اند.

اعتراف به پيشرفت هاي محيّرالعقول 40 ساله انقلاب
وي افزود: يک روز پيشرفت هاي هسته اي، يک روز نفوذ منطقه‌اي ايران، يک روز توانايي هاي موشکي ما را بهانه خصومت ورزي و دشمني خود قرار مي دهند. حال آنکه اين نوع دشمني، احمقانه است چون نوعي اعتراف به پيشرفت هاي محيرالعقول 40 ساله انقلاب است.

دنياي اسلام بايد در برابر کفر يکپارچه باشد
دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي در ادامه فريب مذاکره و گفتگو از سوي دولت هاي استعماري را يک مکر و حيله کهنه خواند و گفت: استعمارگران مذاکره را براي امتيازگيري مطرح مي کنند. مگر آنکه در مواردي به اجبار برسند. آمريکايي ها در پي مذاکره و توافق نيستند. آنها فقط به يک عکس يادگاري براي انتخابات آينده احتياج دارند.

وي همچنين با اشاره به بيانات رهبر انقلاب به‌مناسبت مراسم حج تأکيد کرد: اسلام هر روز قدرت بيشتري در جهان پيدا مي کند و ضرورت وحدت اسلامي از منظر فکري مسلمانان روز به روز بيشتر احساس مي شود. دنياي اسلام بايد در برابر کفر يکپارچه باشد. روح پيام مقام معظم رهبري خطاب به مسلمانان جهان، مقاومت در برابر تجاوزات دنياي کفر و استکبار جهاني با تکيه بر پيشرفت هاي مادي و معنوي است.

بادامچيان در ادامه افزود: رهبري در اين پيام به جهان اسلام اعلام کرده است دموکراسي پول محور و سرمايه داري طبقاتي به بن‌بست رسيده است و متفکران غربي به ناکارآمدي الگوهاي ليبراليستي و سرمايه داري اعتراف دارند.

قرن ضد آمريکايي
وي با اشاره به اينکه آمريکا در قلب بحران و رکود اقتصادي و تبعيض نژادي و دچار بحران است تأکيد کرد: امروز تمدن غرب در قاب جاهليت مدرن ظاهر شده است. سردمداران اين تمدن نمي توانند در برابر نور اسلام و نور هدايت پيامبر اسلام (ص) تاب آورند. حقوق بشر اسلامي و کرامت انساني به متجاوزان حقوق بشر در آمريکا و در سرتاسر جهان اجازه نمي دهد. آنها همچنان بر طبل خشونت و برده داري مدرن و تبعيض نژادي بکوبند. قرن ما قرن ضد آمريکايي است. اين ضديت در قرن ما تا حصول نتيجه ادامه خواهد يافت.

بادامچيان رزمايش پيامبر اعظم(ص) در خليج فارس را يک قدرت نمايي عظيم در برابر شرارت آمريکا و رژيم صهيونيستي دانست و گفت: دهها متر زير زمين هزاران موشک ايراني در انتظار يک فرمان است که هرگونه تجاوزي عليه ملت ايران را در نطفه خفه کند. شليک موشک از اعماق زمين براي اولين بار در دنيا بيانگر غيرقابل پيش بيني بودن قدرت نظامي و اوج توان دفاعي و تهاجمي نيروهاي مسلح ايران است.

اميد دشمن به تحريم و تحريف
وي با اشاره به اينکه امروز با پيشرفت هاي نظامي ملت ايران هيچ قدرتي به خود اجازه نمي دهد انديشه تجاوز را در سر بپروراند افزود: دشمن فقط اميد به تحريم و تحريف و تهديد دارد و آن را مي خواهد از طريق مذاکرات بي حاصل بدون هيچ دستاوردي به پيش ببرد. ما اين اقتدار و شکوه نظامي را مديون اسلام و رهبري هاي امام المسلمين هستيم و اين پيروزي بزرگ را به نيروهاي مسلح کشور تبريک مي‌گوييم.


تخريب خانه شهيد شيخ فضل الله نوري
بادامچيان در بخش ديگري از سخنان خود به‌مناسبت سالگرد شهادت شيخ فضل الله نوري و استمرار مظلوميت وي اظهار داشت: خانه شهيد شيخ فضل الله نوري در محله سنگلج پشت ساختمان شهرداري تهران درحال تخريب است. قرار بود با ثبت اين خانه در فهرست آثار ملي، خاطرات فداکاري شهيد شيخ فضل الله نوري به عنوان يکي از سه بنيانگذار مشروطه زنده نگه داشته شود. مسئولين در اين رابطه گزارش اقدامات خود را به مردم ارائه دهند.
وي افزود: شيخ فضل الله نوري پرچمدار مشروطه مشروعه بود. او يک تنه در برابر مشروطه انگليس ايستاد و جان خود را فدا کرد. او مبتکر شوراي نگهبان است. اصرار داشت قوانين مجلس از تصويب شوراي نگهبان و علماي برجسته کشور بگذرد تا مشروعيت يابد. اما مستبدين و فراماسونرها زير بار احکام خدا در مجالس قانونگذاري نمي رفتند و به او هم تهمت دفاع از استبداد و مخالفت با مشروطه ملي زدند.

دبيرکل حزب مؤتلفه اسلامي خطاب به کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، شهرداري تهران و شوراي شهر گفت: شايسته است اقدام مؤثر براي ثبت خانه شهيد شيخ فضل الله نوري و سپس تعمير اين خانه به عنوان يک اثر ملي صورت گيرد.

جنبش کمک مؤمنانه يک حرکت انقلابي و جهادي
وي همچنين با اشاره به حرکت تازه مردم و نهادهاي دولتي در کمک مؤمنانه گفت: جنبش مواسات و کمک مؤمنانه به اقشار محروم، يک حرکت انقلابي و جهادي است و درست در مقابل راهبرد تحريم ايران و تحريف انقلاب توسط آمريکا قرار دارد. حزب مؤتلفه اسلامي با اين حرکت همراهي و همکاري دارد و اميدواريم به وظيفه خود در اين‌باره عمل کنيم.

تبريک فرارسيدن عيد سعيد غدير
بادامچيان در پايان با تبريک فرارسيدن عيد سعيد غدير اظهار داشت: مردم مؤمن و ولايتمدار ايران اسلامي در تعظيم شعائر الهي و بزرگداشت عيدالله الاکبر و ايام آخر ماه ذيحجه همچون گذشته تلاش خواهند کرد و اين مراسم با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار خواهد شد. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر