برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

قالیباف: خبرهای خوب اقتصادی در راه است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
قالیباف: خبرهای خوب اقتصادی در راه است

باشگاه خبرنگاران/ رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مطمئنم در حوزه اقتصادي آينده خوبي پيش رو داريم، اما البته راه سختي خواهيم داشت.
 
محمد باقر قاليباف، با حضور در پخش اخبار سيما و در استوديو خبر ۱۴ با تبريک روز خبرنگار گفت: نقش شما خبرنگاران کم نظير است. اگر زحمات شما نباشد، صحنه هاي حياتي ماندگار نمي شود.

او ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم وقتي به زحمات خبرنگاران نگاه مي‌کنيم، مي‌بينيم اگر تحليل‌ها و رسالت شما  در افکار عمومي نباشد و دنبال کردن مطالبات مردم نباشد، اگر ما هم کاري کنيم، ديده نخواهد شد.
رئيس مجلس گفت: مجلس شوراي اسلامي متعلق به مردم است و افتخارمان اين است که نماينده مردم هستيم و انشاءالله هر کاري که بتوانيم انجام خواهيم داد.


او اظهار کرد: خبرنگاران در صحنه‌هاي سخت حضور داشتند و در زمان دفاع مقدس و اکنون در اجتماع، خطر‌هاي کرونا را به جان مي‌خرند تا با آگاه کردن مردم، افکار عمومي را مديريت کنند و از بيماري پيشگيري شود.

قاليباف گفت: همان طور که در اولين مصاحبه پس آغاز مجلس گفتم، ما بحث اقتصاد مردمي را به عنوان مهم‌ترين موضوع در دستور کار داريم و در اين زمينه کاملاً با دو قوه ديگر هماهنگي وجود دارد. دست به دست يکديگر مي‌دهيم تا مشکلات معيشتي، اشتغال و ثبات اقتصادي را در شرايط غير قابل قبول فعلي، حل شود.

رئيس مجلس تصريح کرد: در هفته‌هاي اخير طرح‌هاي اقتصادي تصويب شده است که برخي از امور را هم به صورت نظارت و پيگيري دنبال کرديم و کار‌ها را با هماهنگي و کارشناسي پيش خواهيم برد.

او بيان کرد: اميدواريم که خبر‌هاي خوبي در حوزه سامان بخشي به اقتصاد، چه در بازار بورس و چه در بازار ارز و  پول به عنوان اولويت‌هاي مجلس يازدهم به مردم بدهيم؛ مطمئنم آينده خوبي پيشرو داريم، اما البته راه سختي خواهيم داشت.

قاليباف در پايان گفت: از رسانه‌هاي ملي و همه رسانه‌ها و خبرنگاران عزيز و همچنين مردم حاضر در شبکه‌هاي مجازي مي‌خواهيم که همراهي داشته باشند تا با يکديگر از اين راه سخت عبور کنيم. طرح‌هاي خوب در دست است که در هفته‌هاي آينده ديده خواهد شد. برخي توقع حل مشکلات در هفته و ماه را دارند، اما من مي‌گويم در فصل‌هاي پيشرو اثر اقدامات مجلس ديده مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره