برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش به امیر موسوی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تبریک فرمانده نیروی هوایی ارتش به امیر موسوی

ايسنا/ امير سرتيپ نصيرزاده طي پيامي اعطاي "پرچم" و "نشان فداکاري" توسط فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه اي (مدظله العالي) را به امير سرلشکر موسوي فرماده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي ارتش، متن پيام به اين شرح است؛
حضور امير سرلشکر سيد عبدالرحيـم موسوي
فرمانده محترم کـل ارتش جمهوري اسلامي ايران
سلام عليکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
دريافت نشان غرورانگيز و بيرق آبرومند "فداکاري" گواراي ارتش جمهوري اسلامي ايران باد که جوانان برومندش در کشاکش گل و گلوله داغ تجاوز را بر سينه صبور سرزمين مادري خويش تاب نياوردند و با هديه جان خويش، مرز رهايي را به روي مردم ميهن خود گشودند.
نه فقط جوانان آن روز که نبض خونين شهرِ در محاصره ديو و دد به شماره افتاده بود، بلکه پس از آن نيز تا به امروز، افسراني که روزهاي دفاع مقدس را نديده و تنها از دهان دهر حرفي از خرمشهر شنيده اند.
ياد صياد آنها را در طريقت جهاد، پايمرد بار آورده و نور ناميراي ولايت مداري نامجوي، صراط مستقيم شهادت را به آنها نشان داده و در دانشکده افسري امام علي (ع) مشق مشتاقي ولايت مي کنند.
چه عزتي بالاتر از اين که رگ هاي شکفته 1184 سرو بلند بالا شهيد واصل خورشيد دانشگاه امام علي (ع) ارتش، در اين سرزمين سرمشق بهار باشد و در مزرعه تقوا و تعهدي اين چنين، خوشه هاي خشم مقدس دشمن ستيزي و رزم آوري قد بکشند و امروز به عنايت ولي امر و مياندار قافله منتظران، "نشان و پرچم فداکاري" به دست ارتش سپرده شود.
به قول قيصر شعر فارسي، با دلي سر به زير و سري سربلند، کسب اين افتخار ارزشمند و نظر عنايت فرماندهي معظم کل قوا (مدظله العالي) را به محضر بيرق داران سريلندي و صبوري اين سرزمين، خانواده هاي معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ارتش جمهوري اسلامي ايران، جنابعالي و همه همرزمان شريفم بويژه در نيروي زميني قهرمان تبريک عرض نموده و توفيق قدرشناسي از اين اعتماد و عنايت ويژه فرمانده علوي مان را از درگاه ايزد متعال مسئلت مي نمايم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر