برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

نظر یک اصولگرا درباره کاندیداتوری فتاح برای انتخابات

منبع
نامه نيوز
بروزرسانی
نظر یک اصولگرا درباره کاندیداتوری فتاح برای انتخابات

نامه نيوز/ فعال سياسي اصولگرا با بيان اينکه شايد فتاح جلوه اي ‌از جلوه‌هاي شهيد رجايي را داشته باشد، ولي رئيس جمهور بايد متفکر هم باشد، بايد ايده هم داشته باشد و بايد بتواند نخبتان و اليت جامعه را هم به‌کار بگيرد، درباره سعيد جليلي گفت: جليلي براي ما يک هندوانه در بسته است. نمي‌دانيم که شيرين است يا سفيد. فقط اين را مي‌دانيم که رياست جمهوري جاي بريدن برنده هندوانه سربسته نيست». 

منصور حقيقت‌پور در بخشي از گفتگو با نامه نيوز پس از انتقاد از رفتارهاي احمدي نژاد گفت: «به نظر من طيفي از کانديدا‌ها که برنامه‌هايي براي مهندسي عدالت داشته باشند و اين براي مردم ملموس باشد، شانس استفاده از بدنه اجتماعي احمدي‌نژاد را دارند. ضمن اينکه بايد افرادي با سابقه رفتار سالم باشند، چون با دستمال کثيف نمي‌توان شيشه را تميز کرد. کسي بايد بيايد که آيينه شهيد رجايي باشد نه کسي که در برج نشسته باشد؛ لذا افراد صادق، راستگو، عامل به عدالت و طرفدار طبقه مظلوم باشعار‌هاي درست و حسابي مي‌توانند طبقه اجتماعي که منتسب به احمدي نژاد است، را بگيرد.»
وي در پاسخ به اينکه آيا پرويز فتاح يا سعيد جليلي مي‌توانند در اين گروه قرار داشته باشند؟ گفت: «من معتقدم که براي قضاوت در اين باره بايد کمي جلو رفت. البته آقاي فتاح آدم ساده زيستي است و شايد به دل محرومين و مستضعفين بنشيند. حالا بايد ديد که آيا قدرت پياده کردن عدالت را هم دارد؟ آيا مقابل گردن کلفت‌ها مي‌ايستد؟ آيا برنامه‌هاي جدي دارد؟ هر کسي به عنوان کانديداي رياست جمهوري جلو بيايد بايد برنامه ارائه کند؟ بايد بگويد با امثال اسدبيگي که هفت تپه را گرفته چه کار مي‌کند. بايد برنامه اجرايي منطق به عمل گرايي ارائه کند. مردم نيز نبايد فريب شعار‌ها پوپوليستي را بخورند».
اين فعال سياسي اصولگرا با اشاره به اينکه «شايد فتاح جلوه‌از جلوه‌هاي شهيد رجايي را داشته باشد» گفت: «ولي رئيس جمهور بايد متفکر هم باشد، بايد ايده هم داشته باشد، بايد بتواند نخبتان و اليت جامعه را هم به‌کار بگيرد.»
وي درباره سعيد جليلي نيز گفت: «فعلا قضاوتي نمي‌کنم. جليلي براي ما يک هندوانه در بسته است. نمي‌دانيم که شيرين است يا سفيد. فقط اين را مي‌دانيم که رياست جمهوري جاي بريدن برنده هندوانه سربسته نيست».

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره