برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش

ايسنا/ ۱۶۱ نماينده مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي از رزمايش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوري اسلامي ايران تقدير و تشکر کردند.

علي کريمي فيروزجاي در جلسه علني امروز (چهارشنبه) مجلس شوراي اسلامي بيانيه ۱۶۱ نماينده مجلس در تقدير و تشکر از ارتش جمهوري اسلامي ايران را به شرح زير قرائت کرد:

«رزمايش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوري اسلامي ايران با رمز سيد الشهداء و با شعار امنيت پايدار در سايه اقتدار دفاعي در گستره‌اي به وسعت دو ميليون کيلومتر مربع از شرق تنگه هرمز به درياي عمان و شمال اقيانوس هند تا مدارس ۱۰ درجه شمالي برگزار شد.  در اين رزمايش ارتش جمهوري اسلامي ايران انواع تسليحات و تجهيزات مهم و استراتژيک شامل زير دريايي‌ها، پهپادها و موشک‌هاي ايراني را در يک تمرين  در عرصه واقعي نبرد با موفقيت به ورطه آزمايش گذاشت. اين رزمايش براساس راهبردهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران با رويکرد ارزيابي آخرين دستاوردهاي صنعت دفاعي کشور که توسط جوانان غيور ملت ايران و نيروهاي مسلح طراحي، ساخته و به کارگيري شده‌اند به مرحله اجرا درآمد و تمام ساختارهاي مربوط به رزم اعم از توانمندي‌هاي تهاجمي، قابليت‌هاي عملياتي و رزمي، قدرت و سرعت تحرک و انتقال نيروها مورد ارزيابي قرار گرفت. 

اقتدار دفاعي جمهوري اسلامي ايران در جهت صلح و ثبات منطقه غرب آسيا بوده و پيام اين رزمايش صلح و ثبات به همسايگان ايران است. ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، به نمايندگي از ملت ايران از تلاش‌هاي صادقانه و مجاهدت‌هاي خستگي ناپذير افسران، فرماندهان، درجه داران و سربازان ارتش جمهوري اسلامي ايران به ويژه از فرماندهي محترم کل ارتش قدرداني و حمايت مي‌کنيم.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر