برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

واکنش قالیباف به شکست آمریکا در شورای امنیت: پیروزی واقعی زمانی است که مردم تغییرات ملموس در زندگی احساس کنند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
واکنش قالیباف به شکست آمریکا در شورای امنیت: پیروزی واقعی زمانی است که مردم تغییرات ملموس در زندگی احساس کنند

آخرين خبر/ رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شکست حقوقي آمريکا در شوراي امنيت، با بيان اينکه پيروزي واقعي زماني است که مردم تغييرات ملموس در زندگي احساس کنند گفت: کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، پس از شکست مفتضحانه آمريکا در زمينه حقوقي و سياسي، حرکت هاي يک جانبه آمريکا که مورد اعتراض ديگر کشورهاي جامعه بين الملل است را رصد و اقدامات متقابل لازم را براي صيانت از منافع مردم با جديت پيگيري و به صحن علني مجلس ارائه دهند.

محمدباقر قاليباف در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور با بيان اينکه دشمن به آنچه مي‌خواست نرسيد ولي نبايد به اين شکست‌هاي حقوقي و سياسي آمريکا دلخوش باشيم و فراموش کنيم که دشمن ظالم ما در صورت ادامه يافتن برخي غفلت‌ها، گام به گام در تشديد تحريم‌ها جلوتر مي‌آيد تا به نظام تحريم‌ها، شکل جديدي بدهد، گفت: هرگاه در برابر اقدامات آمريکا منفعل عمل کرديم، فشار تحريمي بيشتري به معيشت مردم وارد شده است.
وي افزود: وظيفۀ ما آن است که مردم را قوي کنيم. مسئلۀ مردم ما ناکارآمدي در ادارۀ کشور است ؛ مسئلۀ مردم ما شرايط معيشتي است؛ مسئلۀ مردم ما حمايت نشدن از لحاظ اقتصادي است.
قاليباف با اشاره به اينکه ما نبايد کشور و معيشت مردم را معطل غرب کنيم، تاکيد کرد: بايد مردم را در اولويت قرار دهيم و بايد از تجربه‌هاي روشن ملت ايران بهره بگيريم و بدانيم که دشمني آمريکا با اين ملت، ريشه‌دار است و اينکه ترامپ رئيس جمهور شود يا بايدن، هيچ تغييري در سياست اصلي ضربه زدن به ملت ايران حاصل نخواهد شد.
وي در ادامه گفت: پيروزي واقعي را بايد زماني اعلام کنيم که اقتصاد و مردم ما قوي شده باشند و احساس کنند در زندگي آنها تغييرات ملموس ايجاد شده است. 

رئيس مجلس تصريح کرد: کميسيون امنيت ملي پس از شکست مفتضحانه آمريکا درحوزه حقوقي و سياسي حرکت هاي يک جانبه آمريکا که مورد اعتراض ديگر کشورهاي جامعه بين الملل نيز هست را رصد و اقدامات متقابل لازم براي صيانت از منافع مردم را  با جديت پيگيري و به صحن ارائه کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر