برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیام دریابان شمخانی برای شهادت سردار خدادی

منبع
ميزان
بروزرسانی
پیام دریابان شمخانی برای شهادت سردار خدادی

ميزان/ دبير شوراي عالي امنيت ملي در پيامي ضمن تسليت تسليت شهادت سردار حميد خدادي گفت: شهادت وي سند ديگري است بر مظلوميت و ايستادگي ملت ايران در برابر دشمناني که ابتدائي‌ترين اصول انساني را در جنگي تحميلي و حتي بعد از آن زير پا گذاشتند.

دريابان علي شمخاني  به مناسبت شهادت سرتيپ پاسدار علي (حميد) خدادي معاون ايمني و اقدامات تاميني سپاه پيام تسليتي صادر کرد. 

بسم الله الرحمن الرحيم
جانبازان اسناد زنده جهاد و مقاومت، نماد زندگي عزتمندانه و تداوم بخش فرهنگ عاشورايي دفاع مقدس هستند که با صبر و صلابت خود آيه شريفه مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا را تفسير کردند.


شهادت سردار سرتيپ پاسدار حميد خدادي پس سال‌ها مجاهدت و خدمات ارزنده در نيرو‌هاي مسلح و همچنين تحمل جراحات ناشي از عوارض شيميايي در ايام چهلمين سالگرد آغاز دفاع مقدس سند ديگري است بر مظلوميت و ايستادگي ملت ايران در برابر دشمناني که ابتدائي‌ترين اصول انساني را در جنگي تحميلي و حتي بعد از آن زير پا گذاشتند.

اينجانب شهادت اين جانباز گرانقدر را به خانواده مکرم، بستگان، همرزمان و همکاران ايشان تبريک و تسليت عرض نموده از خداوند سبحان براي آن عزيز سفر کرده علو درجات و همنشيني با سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام و براي بازماندگان صبر و اجر جزيل مسئلت مي‌نمايم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر