برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بانوی نماینده برای وزیر پیشنهادی صمت شرط گذاشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بانوی نماینده برای وزیر پیشنهادی صمت شرط گذاشت

ايرنا/ نماينده مردم نائين، خور و بيابانک در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: در صورتي که عليرضا رزم‌حسيني برنامه هدفمند داشته باشد، براي تصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت به او راي مثبت مي‌دهيم.

«الهام آزاد» در گفت‌وگو با ايرنا، با بيان اينکه برنامه‌هاي اجرايي وزير پيشنهادي صنعت، معدن و تجارت هفته آينده در کميسيون‌هاي تخصصي مجلس بررسي مي‌شود،گفت: وزارت صمت يکي از مهمترين وزارتخانه‌هاي دولت محسوب مي‌شود و عملکرد آن بر روي بسياري از مسائل اقتصادي اثرگذار است.

وي افزود: درصورتي که رزم‌حسيني داراي برنامه هدفمند ۹ ماهه باشد، براي تصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت به او راي موافق مي‌دهيم تا فعاليت‌هاي اجرايي را براي جبران عقب‌ماندگي‌ها و رفع مشکلات آغاز کند.

عضو کميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: براي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، بررسي برنامه‌هاي وزيران پيشنهادي در فرآيند اعلام راي مجلس از اهميت بسزايي برخوردار است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين «حسن روحاني» رييس‌جمهوري روز سه‌شنبه در نامه‌اي به مجلس شوراي اسلامي «عليرضا رزم‌حسيني» را به عنوان وزير پيشنهادي صنعت، معدن و تجارت معرفي کرد.

رزم حسيني در دولت تدبير و اميد استاندار استان‌هاي خراسان رضوي و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نيز قائم مقام شهيد والا مقام حاج قاسم سليماني در مقطعي از دفاع مقدس بود و يکي از افتخاراتش ايثارگري و دريافت نشان فتح است.

رزم‌حسيني سابقه مديريت چند شرکت بزرگ، عضويت در هيات مديره چند واحد توليدي و فعاليت‌هاي بازرگاني را در کارنامه خود دارد. او عضو هيات مديره چند واحد معدني بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنايي کامل دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar