برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
سیاسی

فرمانده سپاه: در تولید قدرت متوقف نمی‌شویم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
فرمانده سپاه: در تولید قدرت متوقف نمی‌شویم

تسنيم/ فرمانده کل سپاه گفت: در توليد قدرت متوقف نمي‌شويم و فنون و فرمول‌هاي توسعه علم و فناوري براي دفاع از منافع حياتي و ارزش‌هاي کشورمان به دست خواهيم آورد.

سردار حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح يکشنبه در حاشيه مراسم افتتاح «پارک ملي هوافضا» نمايشگاه دائمي توانمندي‌هاي راهبردي نيروي هوافضاي سپاه در جمع خبرنگاران با تاکيد بر اينکه اين نمايشگاه نشان‌دهنده طلوع و ظهور يک قدرت جديد در صحنه بين الملل است، گفت: اين نمايشگاه نمادي روشن از اعتماد به نفس ملي کشور ما و نشان دهنده اين است که قوه انديشه و تفکر جوانان ما قادر است از مدار اراده دشمنان براي تحريم عبور کند.

بيشتر بخوانيدسردار سلامي: قادريم تمام پايگاه‌هاي آمريکا را اشغال کنيم/ پيش‌بيني بدبينانه ترين سناريوي جنگ
وي اظهار کرد: پيشرفت‌هاي شگفت‌انگيز و تلاش اعجاب برانگيزي که در اين نمايشگاه مي‌بينيم دقيقاً در دوران تحريم به دست آمده است؛ يعني ما توانستيم از تحريم يک فرصت بسازيم و اين فرصت نيز همين پيشرفت‌هاي علمي و فناوري‌هاي شتابداري است که حداقل در عرصه قدرت دفاعي آن را ملاحظه مي‌کنيم.


فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در اين نمايشگاه مشاهده مي‌کنيم که توسعه و تکامل قدرت در زمان صورت گرفته است. ما هرگز نمي‌ايستيم و در توليد قدرت متوقف نمي‌شويم و فنون و فرمول‌هاي توسعه علم و فناوري را براي دفاع از منافع حياتي و ارزش‌هاي کشورمان به دست خواهيم آورد. معادلات استقلال را درک کرده و متوجه شده‌ايم که دشمن هرگز راهي براي سعادت به ما نشان نخواهد داد و راه سعادت جامعه ما از درون دشمنان ما عبور نمي‌کند.

سرلشکر سلامي گفت: ما در همه عرصه‌هاي پيشرفت جامعه مي‌توانيم با تکيه بر ظرفيت‌هاي دروني خود به همين نسبت رشد و همه نيازهاي خود را در داخل تامين کنيم. در اين نمايشگاه نقشه جامع قدرت بازدارنده نظام مشاهده مي‌شود؛ اراده نقطه آغاز اين توليد و تولد قدرت است و جنگ نيز جنگ اراده‌ها است.

وي تصريح کرد: يک ملت تا زماني که اراده‌ها و باورهايش نشکند، شکست نمي‌خورد و ملت ايران نيز به اين درجه از عظمت رسيده است و به باورهاي خود ايمان دارد؛ اين مسير توسط نسل‌هاي مختلف پيموده خواهد شد تا بتوانيم در تغيير توازن  و معادله قدرت اراده انقلابي نظام و ملت عزيز ايران را به دشمنان خود تحميل کنيم و به آن استقلال حقيقي و همه جانبه دست يابيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره