برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نایب‌رئیس مجلس: چیزی که آمریکا ما را با آن می‌ترساند، توخالی است

منبع
فارس
بروزرسانی
نایب‌رئیس مجلس: چیزی که آمریکا ما را با آن می‌ترساند، توخالی است

فارس/ نايب‌رئيس مجلس با بيان اينکه آن چيزي که آمريکا ما را با آن مي‌ترساند، توخالي است، گفت: کانديداهاي رياست‌جمهوري آمريکا نماد بي‌ادبي در عالم هستند.

سيّد اميرحسين قاضي‌زاده هاشمي، عصر امروز (سه‌شنبه ۶ آبان) در اختتاميه همايش «افول آمريکا؛ روند گذشته و تحولات آينده» که با همکاري دانشگاه جامع امام حسين (ع) و دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد، با اشاره به جنايت‌هاي آمريکا در طول تاريخ و گسست‌هاي اجتماعي و اخلاقي و بي‌عدالتي‌ها در ايالات متحده آمريکا گفت: بر اساس سنت‌هاي الهي چنين جامعه‌اي پايدار نخواهد ماند.
وي افزود: وقتي مبناي يک جامعه و نظام، ارزشي و توحيدي نباشد، حتماً سقوط خواهد کرد و  سقوط آن هم بسيار ويران‌گر خواهد بود، چرا که وقتي ثروت و قدرت در مرکزيتي جمع شده باشد، وقتي که فروبپاشد، مثل کشتي بزرگي که در دريا غرق مي‌شود، اطرافيان خود را هم دچار مشکل مي‌کند.

نايب‌رييس مجلس، دو کانديداي رياست‌جمهوري آمريکا را سنبل اين کشور دانست و گفت: وقتي به قواره، دانش و ادب بايدن و ترامپ نگاه مي‌کنيم، مي‌بينيم که چيزي براي عرضه ندارند.


وي افزود: يکي از آن‌ها، کاسب لات و ديگري سياستمداري است که در زندگي خود و خانواده‌اش هيچ نگاهي به مردم ديده نمي‌شود. در واقع طبقه‌اي ممتاز شکل گرفته که قدرت را بين خود پاسکاري مي‌کنند و مردم تماشاچي هستند. 

قاضي‌زاده هاشمي با بيان اينکه رهبران آمريکا و کانديدا‌هاي رياست‌جمهوري اين کشور، مظهر بي‌ادبي در عالم هستند، خاطرنشان کرد: در گذشته، چهره‌هاي چون لينکلن و حتي آيزنهاور وجود داشت که با اينکه ظالم بودند اما داراي شخصيتي در تراز اداره جهان بودند، اما امروز کساني آمده‌اند که از ابتدائيات يک انسان متعادل برخوردار نيستند، آن هم در اوج پختگي با تجربه زياد، نه اينکه در سن جواني که بگوييم اين نحوه حرف زدن، ناشي از احساسات جواني است.

نايب‌رئيس مجلس با بيان اينکه آن چيزي که ما را با آن مي‌ترسانند، توخالي است، گفت: اين خودباوري بايد در ملت‌ها ايجاد شود. بسياري از ملل جهان پرچمدار هستند و قيام ملت‌ها باعث خواهد شد چيزي از نام ايالات متحده آمريکا باقي نماند و اين به زودي رخ خواهد داد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر