برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هشدار برای لشکر‌کشی در انتخابات 1400!

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
هشدار برای لشکر‌کشی در انتخابات 1400!

خبرآنلاين/ عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه قطع رابطه با آمريکا مساوي با پايان کار نيست، گفت:راهگشاي مشکلات، ادامه مقاومت است و يقينا اگراز ظرفيتها فراواني که داريم بهره بگيريم و با شجاعت و همت درمقابل مشکلات سينه سپر کنيم مي توانيم تحريم ها را خنثي کرده و پيروز ميدان شويم.
احمد علي مقدم، عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاري خبرآنلاين، در رابطه با فرمايشات حکيمانه و راهگشاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در ديدار رؤساي سه قوه و اعضاي شوراي عالي هماهنگي اقتصادي اظهار کرد:دستور تشکيل شوراي‌عالي هماهنگي اقتصادي با تدبير رهبر معظم انقلاب در پي شرايط اقتصادي ناشي از تحريم ها، خود نشان از دغدغه مندي بسيار معظم له در خصوص حل مشکلات اقتصادي و معيشتي ملت دارد زيرا ايشان از جنس مردم است و به سفره ها و درد مردم آگاه است . 

وي گفت: معظم له ابتدا هدف از برگزاري اين جلسه را بيان راهکارهاي عملي که لازمه آن اجراي اين راهکارها با اهتمام جدي، تلاش مضاعف و پيگيري روسا و مسئولان مرتبط با سه قوه در تشکيلات و سازمان هاي آنها مي باشد تا ان شاالله شاهد تاثيرگزاري آن درکوتاه مدت در زندگي مردم باشيم.

وي افزود:رهبر معظم انقلاب حل مشکلات  کسري بودجه، افزايش سرمايه‌گذاري، جهش توليد و حمايت از قشرهاي ضعيف را بعنوان پايه هاي اصلي اقتصاد کشور مطرح کردند و خواستار رفع هر چه سريعتر مشکلات معيشتي مردم شدند چراکه بيماري کرونا مزيد بر رکود تورمي شده است و بار مشکلات اقتصادي بر دوش خانواده ها را هر روز سنگين تر مي کند.


مقدم ابراز کرد:معظم له به حمايت از قشرهاي ضعيف و کاهش مشکلات مردم اشاره نمودند و به ايجاد نظام متمرکز تامين اجتماعي براي آحاد مردم و همچنين ايجاد پايگاههاي ملي ايرانيان با اتصال به پايگاههاي مختلف اطلاعاتي به يکديگر تاکيد کردند تا سبب کاهش مشکلات شود.

وي يادآور شد:تورم، گراني و بيکاري بيش از آنکه ناشي از تحريم و کرونا باشد، از سوء مديريت، عدم باور به توان داخلي و فاصله گرفتن دولت از سياست هاي اقتصاد مقاومتي و عدم جهش توليد است که بايد در ماه هاي باقي مانده جبران اين کم کاري شود.

وي با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب مساله اقتصاد را موضوع اصلي کشور خواندند، گفت:اينکه معظم له درسالهاي متمادي شعارهرسال را موضوعي اقتصادي انتخاب نموده اند بدليل اهميت اقتصاد است که اصلي ترين موضوع کشور مي باشد، به فرموده ايشان کارشناسان راهکارهاي مشترکي براي حل مشکلات اقتصادي ارائه کرده اند اما مشکل، کمر همت نبستن براي عملي کردن اين راهکارهاست.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي افزود: ايشان فرمودند اگرحرکت وعمل در دستورکار قرارگيرد و کارهائي که ميتواند به نفع مردم باشد انجام شود يقينا دولت دوازدهم پايان خوبي خواهد داشت لذا مسئولان بايد با اهتمام و شجاعت مضاعف به دل مشکلات بزنند و باري از دوش مردم بردارند و در اين شرايط قرنطينه و تعطيلي مشاغل مرهمي بر زخم ملت باشند .

وي با تاکيد بر اينکه امروز آحاد جامعه، عملکرد دولت را با توجه به اقدامات آنها در حوزه‌هاي مختلف به خصوص مسائل اقتصادي و معيشتي قضاوت مي‌کنند، متذکر شد:در حال حاضر، مشغول شدن به تبليغات انتخاباتي کار درستي نيست متاسفانه برخي با اعتماد به‌نفس کامل براي انتخابات ۱۴۰۰ لشکرکشي راه انداخته‌اند، بايد به آنها گفت اکنون زمان برآورده کردن مطالبات بحق مردم است چراکه مردم اقدامات هر جناح را مي بينند و با توجه به آن راي مي دهند لذا کارنامه درخشان و عملگرا، بهترين تبليغات براي انتخابات است لذا مسئولان بايد تمام هم وغم خود را درجهت رفع دغدغه هاي ملت نمايند .

اين کارشناس سياسي با اشاره به اينکه مقابله و مقاومت در برابر تحريم ها رمز پيروزي و فائق آمدن بر مشکلات وارد شده از طرف دشمنان است، مطرح کرد:حضرت آيت الله خامنه اي علاج تحريم‌ها را «خنثي‌سازي تحريم‌ها و غلبه بر آنها» دانستند ، بارها دولت روحاني مذاکره با شيطان بزرگ، امريکا را تجربه کرده است لذا آزمــوده را آزمـودن، خـطاســت و تنها راه خنثي سازي و بي اثر کردن تحريم ها، همت مضاعف و تکيه بر توان دانشمندان داخلي است لذا نبايد بدنبال رفع تحريم باشيم بلکه بايد در پي خنثي سازي و غلبه بر تحريم ها باشيم . 


وي با بيان اينکه همچنان گرفتار تبعات و خسارات برجام هستيم، ادامه داد:امريکا در بدعهدي يد طولايي دارد، لذا مسئولان بدانند و باورشان باشد که گشايشي از خارج در انتظار آنها نيست، خارجي که خود آبستن اغتشاشات و درگيري هاي داخلي و بيکفايتي هاي مديريتي است چگونه مي تواند حلال مشکلات ما باشد؟

وي با تاکيد بر اينکه تفکرمذاکره و سازش ايده شکست خورده‌اي است که هيچ نفعي براي ما نخواهد داشت، فقط ما را در مقابل دشمن ذليل و جسارت دشمن را مضاعف خواهد کرد، بيان کرد:بيش از ۷ سال است که دولتمردان چشم اميد به  جمهوري‌خواه ها و دموکرات ها دوخته اند و به دنبال رفع تحريم ها هستند اما روزبه‌روز تحريم‌ها بيشتر شد و کمتر نشد و حتي خود آنها را هم تحريم کردند لذا قطع رابطه با آمريکا مساوي با پايان کار نيست و راهگشاي مشکلات، ادامه مقاومت است يقينا اگراز ظرفيت ها و توانائي هاي فراواني که داريم بهره بگيريم و با شجاعت و همت درمقابل مشکلات سينه سپر کنيم بر سختي ها غلبه کرده و موفق خواهيم شد .

وي با اشاره به گله مندي مقام معظم رهبري ازمحقق نشدن شعار سال، تشريح کرد:معظم له به نمونه کارهائي که مي توانسته است دراين جهت انجام شود اشاره فرمودند ازجمله: اشاره به افزايش توليد خودرو با اتکا به ظرفيت قطعه سازان داخلي و همچنين افزايش توليدات صنعت نفت با تکيه بر دانش بنيان کردن صنايع نفتي و ديگر افزايش توليد خوراک دام و دانه هاي روغني است که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وي با تاکيد بر اينکه رونق توليد سبب اشتغال و ثروت و در نتيجه بالا رفتن توان اقتصادي و اقتدار ملي خواهد شد، اذعان کرد:امام خامنه اي توليد را به مثابه سيستم دفاعي و امنيّت‌ّبخشِ اقتصاد مي دانند زيرا توليد مناسب و رو به رشد، اقتصاد کشور را مقاوم و تحريم ها را بي اثر مي کند لذا افزايش حجم توليد سبب شکل گيري اقتصاد ملي قوي و رفع بسياري ازمشکلات اقتصادي و موجب  خود کفا شدن کشور و همچنين  اشتغال بيشتر خواهد شد .  

دبيرجبهه پيروان خط امام و رهبري استان کرمان در پايان خاطر نشان کرد:مسئولان لازم است ظرفيتها و توانايي فراوان کشور را باور داشته باشند و با شجاعت، تلاش و ابتکارعمل از اين نعمت هاي خدادادي استفاده کنند. به فضل خدا برتحريم ها غا لب و آن ها را بي اثر خواهيم کرد،  دشمنان و در راس آن امريکا و کشورهاي وابسته اروپائي ازجمله انگليس، فرانسه و آلمان  را نااميد خواهيم کرد تا ديگرآنها جرائت دخالت در مسائل منطقه را نکنند. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر