logo

عطریانفر: دشمن در زمان منطقی مجازات شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
عطریانفر: دشمن در زمان منطقی مجازات شود

ايسنا/ يک عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي گفت: دشمن بايد در زمان منطقي و  تابع سياست هايي که رهبر انقلاب اعلام کرده اند، مجازات شود.

محمد عطريانفر در گفت و گو با ايسنا، در واکنش به ترور شهيد فخري زاده، اظهار کرد: بايد عناصر و طراحان اصلي و کليدي اقدامات تروريستي که افرادي را براي ضربه زدن به منافع کشور بسيج مي کنند را افشا کنيم.

وي ادامه داد: رهبر انقلاب هم بر مجازات آمران و عاملان اين جنايت تاکيد کردند. در حوزه آمران بايد در عرصه ديپلماسي اقدام جدي، منتقدانه و طلبکارانه در پيش گرفت و در مجامع جهاني رد پاي آمران اين اقدام تروريستي را افشا کرده و آنها را به معرفي کنيم. اين حداقل کاري است که مي توان انجام داد.

اين فعال سياسي در ادامه با بيان اينکه نوعا سياست کلان ايران مقابله به مثل يعني ترور شخصيت ها  نيست، گفت: با اين حال کساني که در حوزه اطلاعاتي، امنيتي و دفاعي تخصص دارند، منافع دشمنان را در منطقه مثل نهادها يا مجتمع هاي صنعتي را شناسايي کرده تا در زمان مناسب به آنها ضربه بزنند. البته تاييد عمليات را هم از رهبر انقلاب بگيرند. اين اقدام به معناي ترور اشخاص هم نيست. با اين اقدام مي توان به دشمن ثابت کرد که ايران مي تواند پاسخ آنها را بدهد تا دشمن را از تکرار اين عمليات هاي تروريستي بازداريم. در واقع اقدام ايران  مي تواند نقش بازدارندگي داشته باشد.

عطريانفر در پايان اظهار کرد: افکار عمومي مطالبه مي کند که ايران به دشمن پاسخ داده و منفعل نباشد بنابراين براي پاسخ به افکار عمومي، دستگاه ديپلماسي بايد فعال شود. همچنين دشمن بايد در زمان منطقي و تابع سياست هايي که رهبري اعلام کرده اند، مجازات شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره