برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تذکرات کتبی نمایندگان به وزرا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تذکرات کتبی نمایندگان به وزرا

ايسنا/ يک عضو هيئت رئيسه مجلس تذکرات کتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي کشور را قرائت کرد.

علي کريمي فيروزجايي در جلسه علني امروز(يک‌شنبه) مجلس شوراي اسلامي تذکرات کتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي کشور را به شرح زير قرائت کرد:

رسول فرخي ميکال نماينده لاهيجان و سياهکل و جمعي از نمايندگان به وزراي جهاد کشاورزي، دادگستري، علوم، تحقيقات و فناوري، فرهنگ و ارشاد اسلامي، ميراث فرهنگي و گردشگري، نفت و نيرو: لزوم تسريع در استقرار ادارات در شهرستان سياهکل.

انور حبيب زاده بوکاني به وزير راه و شهرسازي: ضرورت تسريع در اتمام طرح‌هاي راهسازي شهرستان بوکان.

غلامرضا مرحباء نماينده آستارا به وزير راه و شهرسازي: لزوم تسريع در رسيدگي و پشتيباني اداره بنادر و دريانوردي بندر آستارا.

پرويز اوسطي نماينده  قروه و دهگلان به وزير آموزش و پرورش: ضرورت برنامه‌ريزي و پيگيري جدي طرح هاي تأمين امکانات آموزشي مورد نياز آموزش و پرورش در فضاي مجازي براي دانش‌آموزان محروم و نيازمند شهرستان‌هاي قروه و دهگلان. به وزير راه و شهرسازي: ضرورت توجه به اشتغال افراد بومي توسط پيمانکاران فعال طرح راه‌آهن همدان – سنندج محدوده شهرستان‌هاي قروه و دهگلان.

حبيب الله دهمرده نماينده زابل، زهک، هيرمند و نيمروز و هامون به وزير نيرو: چرا علي‌رغم تذکرات فراوان، براي آب شرب روستاهاي سيستان و بلوچستان اقدام جدي صورت نگرفته است؟

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر