برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فضانوردان ناسا مزاحم تلفنی شدند!

منبع
مهر
بروزرسانی
فضانوردان ناسا مزاحم تلفنی شدند!

مهر/ داگ هارلي و باب بنکن دو فضانورد ناسا که در هفته جاري همراه کپسول کرو دراگون از ايستگاه فضايي بين المللي به زمين سفر کردند، مزاحم تلفني شدند!
به گفته اين فضانوردان در يک کنفرانس خبري، هضم تجربه بازگشت به زمين براي آنها چندان ساده نبود. هارلي به شوخي فاش کرد که آنها مزاحم تلفني شدند و الون ماسک بايد هزينه اين تماس هاي ماهواره اي را پرداخت کند!
او در مراسم خوشامدگويي که در مقر ناسا برگزار شده بود، گفت: وقتي به زمين رسيديم، داخل کپسول فضايي روي آب شناور بوديم و با تلفن ماهواره اي با هرکسي که مي توانستيم ،تماس گرفتيم. البته کار سرگرم کننده اي بود.
هرچند آنها توضيح ندادند هنگاميکه در کپسول بودند، باچه افرادي تماس گرفتند، اما آنتوني ورها يکي از  کارمندان بخش هدايت پرواز ناسا بعدا در توييتي فاش کرد که بنکن و هارلي مزاحم تلفني او شده اند.
او در توئيتي نوشت: هنگاميکه  پشت کنسول هدايت پرواز بودم، يکي از اين تماس ها را دريافت کردم. آنها به من گفتند سلام ما داگ و باب هستيم و الان در اقيانوسيم! من هم گفتم بله شما را مي بينم.
مگان مک آرتور فضانورد و همسر بنکن نيز هدف يکي ديگر از اين تماس هاي شيطنت آميز بود.

هارلي و بنکن  نخستين فضانورداني هستند که همراه کپسول کرو دراگون ساخته شرکت اسپيس ايکس به ايستگاه فضايي بين المللي سفر کردند و به مدت ۴۵ روز در آنجا اقامت داشتند.
آنها روز دوشنبه به زمين بازگشتند و در آب هاي نزديک خليج مکزيک  فرود آمدند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره