برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرد جوان با پابند الکترونیکی پلیس دست به قتل زد

منبع
رکنا
بروزرسانی
مرد جوان با پابند الکترونیکی پلیس دست به قتل زد

رکنا/  متهم سابقه دار که در جریان درگیری برسر اختلاف ملکی با اسلحه کلت کمری قاتل فراری را کشته و متواری شده بود قبل از خروج از کشور در یک عملیات فراستانی درکمتر از ۴۸ساعت در شهرهای مرزی وکشور با تلاش کارآگاهان زبده رباط کریم شناسایی ودستگیر شد.

سرهنگ تیمور کلانتری گفت:رسیدگی به این پرونده از 3 روز پیش به دنبال اعلام مرگ  مرد جوانی دریکی از بیمارستان‌های رباط کریم کریم در اثر شلیک گلوله کلید خورد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی برای روز گشایی از این جنایت عازم بیمارستان شده و در نخستین تحقیقات جنایی دریافتند که  مقتول 35 ساله در محدوده کلانتری 15 منجیل آباد  در جریان درگیری با استفاده از سلاح گرم به قتل رسیده است.

پس از شناسایی عامل جنایت که یکی از متهمان سابقه دار ودارای پابند الکترونیکی است به دستور قاضی کشیک پرونده این متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .

درادامه تلاش کارآگاهان وبا انجام عملیات اطلاعاتی و فراستانی در حالی که متهم توانسته بود پابند الکترونیکی خود را باز کند در کمتر از ۴۸سالت متهم فراری با سابقه ۱۵سال مجازات زندان به اتهام قتل و سایر عناوین مجرمانه قبل از خروج از کشور دریکی از شهرهای مرزی شناسایی و دستگیر شد.

پس از انتقال متهم به اداره پلیس و انجام بازجویی های منفی متهم در اظها راتش مدعی شد که به دنبال اختلافاتی که بر سر تصاحب زمین در رباط کریم بین من و مقتول به وجود آمد باهم درگیر شدیم و من دست به اسلحه شدن وبا کلت کمری که داشتم به او شلیک کردم من قصد کشتن اورا نداشتم و این ماجرا بر سر درگیری ناگهانی رخ داد.پس از اعتراف متهم وی به اتهام قتل عمد با سلاح گرم بازداشت شد. با تشکیل پرونده جهت رسیدگی قانونی متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره