برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نگاهی به خدمات «باشگاه رانندگان اسنپ» در شش ماه گذشته

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نگاهی به خدمات «باشگاه رانندگان اسنپ» در شش ماه گذشته
آخرين خبر/ همراهي با رانندگان هميشه در ذات اسنپ بوده و اين سامانه از روز تولدش تلاش کرده به بهانه‌هاي مختلف خدماتي به اعضاي ناوگانش ارائه دهد. روزهاي اولي که باشگاه رانندگان در قواره امروز نبود و بخش ثابتي نداشت، بودجه‌ ماهيانه‌اي به عنوان پاداش براي رانندگان در نظر گرفته بود و سعي مي‌کرد از اين راه حس خوب همراهي را به اعضاي ناوگانش القا کند. با گذشت زمان و کامل‌ شدن اين بخش، کمپين‌هايي براي حمايت از رانندگان با رويکردهاي مختلف راه‌اندازي شد که هر کدام به شکلي حامي آن‌ها بود. با اين‌که هر کدام از اين اقدامات شکل و شمايل خاص خودش را دارد اما در پس همه‌شان يک هدف مشترک است؛ اين‌که رانندگاني که با اين سامانه همکاري مي‌کنند با تمام وجودشان حس کنند که اسنپ هواي آن‌ها و خانواده‌هاي‌شان را دارد و جايي هست که به درخواست‌ها و نيازهاي‌شان توجه مي‌کند. «باشگاه رانندگان اسنپ» اما هنوز خيلي جوان است و راه درازي در پيش دارد. آن‌طور که روابط عمومي اسنپ مي‌گويد، دست‌اندرکاران اين باشگاه روياهاي زيادي براي آن دارند و هر روز ايده‌هاي تازه‌تري براي هر چه بهتر شدن خدمات اين بخش روي ميز مي‌گذارد. آن‌ها در ابتداي هر اقدام جديدي نظر رانندگان را جويا مي‌شوند تا بازخوردهاي مثبت و منفي‌شان را چراغ راه قرار دهند و بر اساس خواسته‌‌هاي آن‌ها تصميم بگيرند که استفاده از چه امکاني را تمديد يا لغو کنند. اما باشگاه رانندگان اسنپ در شش ماه گذشته چه کمپين‌هاي حمايتي داشته و چطور در مسير خدمت‌رساني به اعضاي ناوگان خود قدم برداشته است؟
اول؛ وام ۱۰ميليون توماني اين کمپين باشگاه رانندگان در همکاري با يکي از بانک‌هاي معتبر کشور امکان اعطاي ۵۰وام ۱۰ميليون توماني با کارمزد ۲درصد را براي کاربران راننده فعال در تهران فراهم کرد. اين تسهيلات در اختيار کاربراني قرار مي‌گرفت که حداقل ۱۰امتياز براي حضور در قرعه‌کشي کسب کرده باشند. طبق گزارش تيم عمليات اسنپ بيش از ۱۶هزار راننده در اين کمپين شرکت کردند. 
دوم؛ رالي در طرح «رالي در طرح» مسابقه‌اي جذاب براي کاربران راننده فعال در تهران بود که در محدوده‌هاي طرح ترافيک و کنترل آلودگي هوا برگزار مي‌شود. از جمله قوانين اين مسابقه مي‌توان به انجام يک سفر در محدوده طرح ترافيک اصلي و ۲سفر در طرح کنترل آلودگي هوا اشاره کرد. بيش از ۴۵هزار کاربر راننده از مسابقه «رالي در طرح» استقبال کردند که همين باعث شد باشگاه زمان اجراي کمپين را تمديد کند.
  سوم؛‌ مسافر مهرباني «مسافر مهرباني» ويژه ماه رمضان بود و با خاطره‌نويسي مسافران پيش رفت. در اين مسابقه راننده‌هاي اسنپ روي صندلي عقب خوردوي خود قلم و کاغذ مي‌گذاشتند و از مسافران خود مي‌خواستند به رسم يادگار چند خطي بنويسند. کاربر راننده بايد از يادگاري مسافر عکس مي‌گرفت و براي کارشناسان تيم شبکه‌هاي اجتماعي ارسال مي‌کرد. هر عکس يک شانس بُرد اضافه براي راننده بود و در نهايت به قيد قرعه به ۷نفر از رانندگان هفته‌اي ۵۰۰هزار تومان جايزه نقدي تعلق مي‌گرفت. 
چهارم؛ شيرجه با نصف قيمت در کمپين بليت نيم‌بهاي استخر که تا ۱۵شهريور سال جاري اعتبار داشت، باشگاه رانندگان شرايط ويژه‌اي براي استفاده از خدمات بهترين استخرهاي شهر را براي اعضاي ناوگان اسنپ در سراسر ايران مهيا کرد. به اين ترتيب تمامي رانندگان اسنپ به همراه خانواده خود مي‌توانستند بليت نيم‌بها بگيرند و از امکانات موجود در بهترين استخرهاي شهر خود استفاده کنند. 
پنجم؛ تسهيلات خريد لوازم يدکي جشنواره‌هاي خريد لوازم يدکي، امکان خريد قطعات يدکي مختلف با تخفيف‌هاي ويژه براي کاربران راننده فراهم مي‌شود. اين کمپين‌ها معمولا در بازه‌هاي زماني گوناگون و با اهداف مختلف از جمله خريد لوازم يدکي، لاستيک و غيره ايجاد مي‌شود. هدف از راه‌اندازي اين جشنواره‌ها حمايت از رانندگان و ارائه انواع خدمات خودرويي به آن‌هاست تا به اين ترتيب در ارتقا وضعيت معيشتي رانندگان و همچنين افزايش رضايتمندي آن‌ها نقش موثري ايفا کند.
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره