برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آغاز «فصل طلایی تعویض روغن» در باشگاه رانندگان اسنپ

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
آغاز «فصل طلایی تعویض روغن» در باشگاه رانندگان اسنپ
آخرين خبر/رانندگان اسنپ مي‌توانند در يکي از بزرگترين کمپين‌هاي باشگاه رانندگان اين سامانه، روغن موتور خود را با به‌صرفه‌ترين قيمت موجود در بازار خريداري کنند. در طرح «فصل طلايي تعويض روغن» قراردادي با شرکت موتوسل بسته شده است که رانندگان اسنپ بتوانند با استفاده از تخفيف ۵۰ هزار توماني، روغن موتور خود را ارزان‌تر خريداري و همچنين از خدمات تعويض رايگان روغن در نمايندگي‌هاي مجاز استفاده کنند. در اين طرح که از تاريخ ۱۸ آبان آغاز و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت علاوه بر تخفيف خريد روغن موتور، صدها ميليون جوايز نقدي و غير نقدي و تخفيف‌هاي ويژه‌ ديگري هم براي کاربران راننده اسنپ در نظر گرفته شده است. 
زمان را از دست ندهيد؛ جوايز بيشتري در انتظارتان است! خبر خوب ديگر براي رانندگان اسنپ اين است که به هزار خريدار اول اين طرح جايزه‌ي ويژه ضديخ رايگان و ۳هزار خريدار بعدي هم فيلتر هواي رايگان اختصاص داده مي‌شود. بنابراين اگر مي‌خواهيد علاوه بر تخفيف روغن موتور از مزاياي ديگر اين طرح هم استفاده کنيد نبايد زمان را از دست بدهيد و در روزهاي اول به طرح بپيونديد. همچنين در طول مدت اجراي اين طرح هر روز ۲ جايزه ۱ميليون توماني به ۲ خريدار خوش‌شانس اين طرح تعلق خواهد گرفت. طرح «فصل طلايي تعويض روغن» در شهرهاي تهران، کرج، اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، مشهد، شيراز، اهواز، آبادان، خرم‌آباد، رشت، بندر انزلي، مازندران، گلستان و تبريز اجرايي خواهد شد و تمام رانندگان اسنپ مي‌توانند از آن استفاده کنند. 
نحوه پيوستن به طرح جهت استفاده از اين طرح، کاربران راننده اسنپ بايد با استفاده از شماره تلفن اسنپي خود در سايت موتوسل به آدرس www.motoselplus.com وارد شوند. بعد از ورود به سايت براي هر کاربر راننده اسنپ، اعتبار ۵۰ هزار توماني در نظر گرفته شده که با استفاده از آن مي‌توانند از محصولات سايت خريد خود را انجام دهند. خريداران اين طرح براي تعويض روغن موتور که به صورت رايگان انجام مي‌شود نيز يک ماه فرصت دارند. همان طور که اشاره شد تمام کاربران راننده اسنپ مي‌توانند از اين تخفيف استفاده کنند. باشگاه رانندگان اسنپ اولين و بزرگترين باشگاه خدمت‌رساني به رانندگان تاکسي‌هاي اينترنتي در ايران است که تلاش دارد با رسيدگي به خواسته‌هاي کاربران راننده در جهت افزايش رفاه و رضايت بيشتر آن‌ها اقدام کند. براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد اين طرح مي‌توانيد به وبلاگ باشگاه رانندگان اسنپ يا ساير کانال‌هاي اطلاع‌رساني رانندگان اسنپ مراجعه کنيد.
/
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره