برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ازدواج 6 هزار نفر با ماسک

منبع
اسپوتنيک
بروزرسانی
ازدواج 6 هزار نفر با ماسک
اسپوتنيک/ زوج‌هاي جوان در کره جنوبي در شرايط متفاوتي و به صورت دسته‌جمعي باهم پيوند زناشويي بستند. هزاران زوج در کره جنوبي در مراسمي که از سوي بنياد خانواده براي صلح جهاني و وحدت، معروف به کليساي وحدت، برگزار شد ازدواج کردند. نزديک به ۶ هزار نفر در اين مراسم شرکت کردند و بانيان مراسم ۳۰ هزار ماسک در اختيار شرکت کنندگان قرار دادند. اما همه حاضر به زدن ماسک نشدند و تنها برخي از زوج‌ها در مراسم ماسک به صورت زدند و به اين شکل در مراسم حاضر شدند، البته حاضران پيش از مراسم براي اطمينان خاطر از عدم ابتلا به ويروس تحت آزمايش قرار گرفتند.
کره جنوبي تائيد کرده تا کنون ۲۴ نفر در اين کشور به ويروس کرونا مبتلا شده‌اند و رويدادهاي بزرگ در اين کشور به خاطر نگراني از ويروس کرونا لغو شده است. علاوه بر اين ازدواج گروهي، يک زوج سنگاپوري نيز در هتل اقامت خود در چين تحت قرنطينه بودند که مراسم ازدواج گرفتند و اين مراسم را به صورت پخش زنده براي مهمان خود در سنگاپور پخش کردند.
کاربران بسياري ضمن آرزوي خوشبختي براي اين جوانان، از وضعيت پيش آمده در جهان به دليل شيوع بيماري کرونا ابراز تاسف مي‌کنند و معتقدند بايد براي زندگي جنگيد. کاربران اين ازدواج دسته‌جمعي را اميدي براي جوانان و ساير مردم مي‌دانند و معتقدند بزرگترين پيروزي اميد است و هيچ‌گاه نبايد نااميد بود. جمعي از کاربران نيز اين سبک از ازدواج و ظاهر عروس و دامادها با ماسک و دستکش را بيشتر شبيه افسانه‌ها و داستان‌هاي تاريخي مي‌دانند و معتقدند استقامت و اميد انسان‌ها در هر شرايطي دليلي براي پيروزي و غلبه بر مشکلات است.
ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره