برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افزایش دمای نوار غربی و شمالی کشور طی هفته آینده

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افزایش دمای نوار غربی و شمالی کشور طی هفته آینده

ايسنا/ مديرکل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي از افزايش نسبي هوا در نوار شمالي و غربي کشور طي هفته آينده خبر داد و گفت: همچنين طي۵ روز پيش‌رو در شرق کشور شاهد وزش باد شديد و گرد و خاک خواهيم بود.

صادق ضيائيان گفت: امروز (پنجشنبه ۲۶ تير) در سواحل مرکزي و شرقي درياي خزر، شمال شرق کشور، براي نقاط استان‌هاي واقع در دامنه‌هاي جنوبي البرز مرکزي و شرقي، دامنه‌هاي زاگرس مرکزي و جنوبي، نيمه جنوبي سيستان و بلوچستان، نيمه غربي کرمان و ارتفاعات هرمزگان رگبار باران گاهي با رعد و برق و وزش باد شديد موقت پيش‌بيني مي‌شود.

وي افزود: همين وضعيت جوي و رگبار باران گاهي با رعد و برق و وزش باد شديد در روز جمعه (۲۷ تيرماه) در ارتفاعات البرز مرکزي، خراسان شمالي، شمال خراسان رضوي، استان‌هاي واقع در دامنه‌هاي زاگرس مرکزي و جنوبي،غرب کرمان، جنوب سيستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و در روز شنبه ( ۲۸ تيرماه) ارتفاعات البرز مرکزي، ارتفاعات زاگرس مرکزي و جنوبي، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سيستان و بلوچستان پيش‌بيني مي‌شود.

ضيائيان در ادامه خاطرنشان کرد: طي سه روز آينده در شمال غرب کشور نيز طي ساعات بعد از ظهر رگبار باران و گاهي رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود. همچنين طي روزهاي يک‌شنبه و دوشنبه( ۲۹ و ۳۰ تير) در ارتفاعات البرز مرکزي بارش پراکنده پيش‌بيني مي‌کنيم.

وي با بيان اينکه در ۵ روز آينده در شرق کشور بويژه منطقه زابل وزش باد شديد و گاهي گرد و خاک رخ خواهد داد، تصريح کرد: همچنين از روز جمعه تا اواسط هفته آينده در نوار شمالي و غربي کشور افزايش نسبي دما مشاهده خواهد شد.

مديرکل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي همچنين درياي خزر را طي امروز (پنج‌شنبه ۲۶ تير) مواج پيش‌بيني کرد.

وي در خاتمه درباره وضعيت جوي تهران طي دو روز آينده گفت‌: آسمان تهران فردا (جمعه ۲۷ تير) قسمتي ابري تا نيمه ابري و گاهي افزايش باد با حداقل و حداکثر دماي ۲۴ و ۳۵درجه سانتي‌گراد و در روز شنبه (۲۸ تير) کمي ابري و در بعد از ظهر افزايش ابر و وزش باد با حداقل دماي ۲۵ و حداکثر دماي ۳۶ درجه سانتي‌گراد پيش‌بيني مي‌شود. 

همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره