برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مفقود شدن راننده لودر پس از سقوط در رودخانه چالوس

منبع
فارس
بروزرسانی
مفقود شدن راننده لودر پس از سقوط در رودخانه چالوس

فارس/ رئيس جمعيت هلال احمر چالوس از سقوط لودر در رودخانه چالوس خبر داد و گفت: باوجود تلاش‌هاي فراوان نيروهاي جمعيت هلال احمر تاکنون راننده لودر يافت نشده و همچنين عمليات جست وجو با تمام توان ادامه دارد.

 
اميرحسين عسگرزاده  چالوس اظهار کرد: روز گذشته هنگام عمليات راه‌سازي در منطقه چنس از توابع شهرستان چالوس يک دستگاه لودر به رودخانه چالوس سقوط کرد و راننده آن مفقود شد.

وي با تاکيد بر اين که نيروهاي امدادي به محض اطلاع در محل وقوع حادثه حاضر مي‌شوند، افزود: لودر پس از سقوط در آب، متوقف و نيروهاي هلال احمر براي جستجوي راننده کاميون به بررسي کابين لودر پرداخته و بعد از بيرون کشيدن لودر از داخل آب توسط جرثقيل و احتمال اينکه راننده زير کابين گير کرده باشد بود ولي متاسفانه اثري از پيکر راننده نمي‌يابند.


وي افزود: باوجود تلاش‌هاي فراوان نيروهاي جمعيت هلال احمر شهرستان تاکنون راننده لودر يافت نشده و همچنين عمليات جست وجو با تمام توان ادامه دارد.

 

عسگرزاده درباره سقوط زن جوان در رودخانه چالوس خاطر نشان کرد: روز جمعه اين دختر جوان با خانواده از تهران با اين منطقه آمده بودند که ظاهرا براي گرفتن عکس سلفي به روي پل رودخانه مي‌رود و به رودخانه پرت مي‌شود که مردي با مشاهده صحنه براي نجات وارد رودخانه مي شود و او هم گرفتار امواج شده و در نهايت خود را به تنه درخت مي‌چسبد و از مرگ نجات مي‌يابد.

وي ادامه داد: بلافاصله بعد گزارش، دو تيم به منطقه اعزام و امدادگران موفق مي‌شوند با اجراي عمليات نجات اين مرد جوان را سالم از رودخانه بيرون بياورند و همچنين جسد زن جوان را ۸۰۰ متر پايين تر از محل حادثه پيدا و تحويل پزشک قانوني شهرستان مي‌دهند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره