برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دادستان ری: هنوز هویت «سلطان قبر» مشخص نشده است

منبع
فارس
بروزرسانی
دادستان ری: هنوز هویت «سلطان قبر» مشخص نشده است

فارس/ دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ري، در خصوص فرد معروف به «سلطان قبر» گفت: استعلام براي شناسايي هويت فرد خاطي در خصوص خريد و فروش قبر انجام شده و مردم نيز براي شکايت بايد به دادسرا مراجعه کنند.

غلامرضا نوفرستي در رابطه با ماجراي فرد معروف به «سلطان قبر» و اخراج وي از اداره اوقاف شهرستان ري اظهار کرد: پس از انعکاس خبر سلطان «فروش قبر» در رسانه ها، از ادارات مربوطه اقدام به استعلام کرديم اما به دليل نبود شاکي در اين مورد، تاکنون پرونده قضايي براي اين موضوع تشکيل نشده است.

وي با بيان اينکه شاکيان بايد به دادگستري مراجعه کنند تا پرونده قضايي تشکيل شود، افزود: با توجه به اظهارات رئيس اداره اوقاف شهرستان ري در خصوص اخراج فرد خاطي، بايد مدت فعاليت اين شخص، ميزان مبالغ دريافتي و تمام جزئيات مشخص شود.

دادستان شهرستان ري ادامه داد: استعلامات لازم در خصوص شناسايي هويت، فعاليت و سمت اين شخص از ادارات مربوطه انجام شده، اما بخش مهم اين پرونده مربوط به شکايت شاکيان است که ميزان مبالغ پرداختي را اعلام کنند تا تحقيقات به صورت جدي و با دقت انجام شود.

نوفرستي تصريح کرد: هويت شخص هنوز مشخص نشده اما طبق تحقيقات فعلي، نام خانوادگي اين فرد «اميري» است؛ ضمن آنکه بايد توجه داشت که اين گونه افراد با نام‌هاي گوناگون اقدام به چنين فعاليت‌هايي مي‌کنند، لذا همکاري مردم در اين موضوع بسيار قابل اهميت خواهد بود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست مي‌کنيم که اگر در خصوص فرد خاطي که تحت اين عناوين براي فروش قبر در مکان هاي اعلام شده اقدام به دريافت مبالغي را داشته به دادستاني ري اعلام کنند.

حجت الاسلام علامه مدير آستان ابن بابويه شهرري روز گذشته در مصاحبه با يکي از خبرگزاري‌ها از مافياي فروش قبر در تهران پرده‌‌برداري کرده و حجت الاسلام صادقي رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ري نيز در مصاحبه‌اي ديگر از اخراج فرد واسطه‌گر فروش قبور از آستان شيخ صدوق (ره) خبر داده بود که در اين رابطه، سعي داشتيم با اين مسؤولان در رابطه با موضوع مطرح شده مصاحبه کنيم که هيچکدام پاسخگو نبودند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره