برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آتش‌سوزی در مجتمع تجاری استاتیس خیابان خیام

منبع
ميزان
بروزرسانی
آتش‌سوزی در مجتمع تجاری استاتیس خیابان خیام

ميزان/ سرتيم مرکز فرماندهي و کنترل هوشمند ترافيک پليس راهور تهران از آتش سوزي مجتمع تجاري استاتيس در خيابان خيام خبر داد و گفت: کارکنان پليس راهور با جديت براي روان سازي مسير و امدادرساني به موقع عوامل آتش نشاني در تلاش هستند.

سرهنگ "مجيد رنجبر" اظهار داشت: ساعت ۱۰:۲۰ صبح امروز در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي مبني بر حريق مجتمع تجاري استاتيس واقع در جنوب به شمال خيابان خيام قبل از پانزده خرداد بلافاصله تيم‌هاي پليس راهور تهران براي روان سازي مسير و امداد رساني به موقع عوامل آتش نشاني در اسرع وقت به نشاني اعلامي اعزام شدند.
 
وي بيان داشت: با توجه به حضور عوامل آتش نشاني در محل و اطفاي حريق شاهد بار سنگين ترافيکي در اين محدوده هستيم که عوامل پليس راهور با تلاش زياد و با جديت در صحنه حضور داشته و مشغول روان سازي بار ترافيکي در اين محدوده هستند.

سرتيم مرکز فرماندهي و کنترل هوشمند ترافيک پليس راهور تهران در پايان از رانندگان و شهروندان خواست: براي رسيدن به مقصد از مسير‌هاي جايگزين استفاده کنند و از تماشاي حريق و ايستادن در مسير دوري کرده تا نيرو‌هاي امدادي و خدمات رسان بتوانند به موقع در صحنه حاضر شده و از ورود خسارت‌هاي مالي و يا جاني جلوگيري شود. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar