logo

تعداد جان باختگان کرونا در ایران از ۱۸ هزار نفر عبور کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ايرنا/ سخنگوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: تاکنون ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر در کشور به ويروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسيده است.

«سيما سادات لاري» روز جمعه درباره آخرين آمار مبتلايان قطعي به ويروس کرونا و موارد فوت ناشي از ابتلا به اين ويروس در کشور بيان کرد: از ديروز تا امروز (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، دو هزار و ۴۵۰ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که  يک هزار و ۱۴۵ نفر از آنها بستري شدند. با اين حساب،  مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر رسيد.
وي ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسيد.

لاري گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۷۹ هزار و ۷۲۴ نفر از بيماران، بهبود يافته يا از بيمارستان‌ها ترخيص شده‌اند. همچنين چهار هزار و ۱۳۶ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند.
معاون وزير بهداشت افزود: تاکنون دو ميليون و ۶۳۷ هزار و ۵۷۵ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوي وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌هاي مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالي، اردبيل، اصفهان، البرز، خراسان رضوي، کرمان، سمنان، آذربايجان شرقي، مرکزي، يزد و گيلان در وضعيت قرمز قرار دارند. همچنين استان‌هاي فارس، ايلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوين، آذربايجان غربي، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختياري و کهگيلويه و بوير احمد هم در وضعيت هشدار هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره