برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سرقت در تهران و دستگیری در زندان شمال کشور

منبع
ميزان
بروزرسانی
سرقت در تهران و دستگیری در زندان شمال کشور

ميزان/ معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران از شناسايي و دستگيري سارق منزلي در تهران خبر داد که پس از سه سال متواري بودن در زندان شمال کشور بازداشت شد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفي گفت: اواخر خردادماه سال جاري يک فقره پرونده سرقت منزل به دادخواهي مرد جواني از بازپرسي دادسراي ناحيه ۳۴ تهران براي رسيدگي تخصصي به اداره هفدهم اين معاونت ارجاع شد.
معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران ادامه داد: محتويات پرونده حاکي از آن بود منزل شاکي واقع در شمال شهر تهران در سال ۹۶ توسط سارق يا سارقان مورد دستبرد قرار گرفته و اموال شامل: طلاجات-ارز – وجه نقد- البسه به ارزش تقريبي يک ميليارد ريال به سرقت رفته است.
اين مقام انتظامي افزود: کارآگاهان با بررسي دقيق پرونده و با پايش تصاوير موجود از صحنه سرقت چهره سارق را شناسايي کردند و در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پليسي و رصد اطلاعاتي مجرمان سابقه دار مشخص شد متهم به نام فرزاد ۳۰ ساله به اتهام سرقت منزل در يکي از شهر‌هاي شمالي کشور بازداشت و در زندان بسر مي‌برد.
وي در ادامه گفت: طي هماهنگي با مقام قضائي فرزاد به اداره ۱۷ انتقال يافت و در تحقيقات پليسي لب به اعتراف گشود و گفت: با پرسه زني در محدوده‌هاي شمالي شهر و با بررسي واحد‌هاي طبقات اول ساختمان که فاقد ايمني بودند در ساعات ۸ الي ۱۱ شب از طريق بالکن وارد منزل شده و اموال با ارزش را سرقت مي‌کردم و اموال مسروقه را به افراد گذري مي‌فروختم و پول حاصله را صرف خوشگذراني کرده ام.

اين مقام پليسي گفت: باتوجه به شناسايي سارق و اعتراف به وي به سرقت منزل شاکي متهم با صدور قرار قانوني از سوي بازپرس پرونده براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار کارآگاهان اداره هفدهم قرار گرفت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره