برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عامل شهادت پلیس وظیفه شناس در یک ساعت دستگیر شد

منبع
فارس
بروزرسانی
 عامل شهادت پلیس وظیفه شناس در یک ساعت دستگیر شد

فارس/ فرمانده انتظامي کرمان از دستگيري عامل شهادت رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فهرج خبر داد.

‌سردار عبدالرضا ناظري با اعلام خبر دستگيري عامل شهادت رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فهرج اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فهرج" با اقدامات اطلاعاتي از عبور محموله سنگيني از مواد افيوني از شهرستان "فهرج" مطلع و موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وي گفت: ماموران در روستاي "علي آباد چاهدگال" به يک دستگاه خودرو نيسان برخورد و با سرنشينان مسلح آن درگير شدند که متاسفانه ستوانيکم "هادي رئيسي" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فهرج" در اين درگيري به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

سردار ناظري با بيان اينکه خودروي اشرار از محل درگيري متواري شد گفت: با سرعت عمل و هوشياري ماموران پليس در کمتر از يک ساعت خودروي مذکور توقيف و قاتل مسلح دستگير شد.

وي با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح ممنوعه و مقادير زيادي مهمات در اين عمليات تصريح کرد: ماموران در بازرسي از خودرو 443 کيلو و 803 گرم ترياک، 119 کيلو و 401 گرم حشيش، 15 کيلوگرم شيشه و 11 کيلو و 320 گرم هروئين را کشف کردند. 

فرمانده انتظامي استان کرمان بيان داشت: پليس کرمان با شهادت فرزندان سبز قامتش قد خم نمي کند بلکه قوي تر مي شود و با تمام توان با قاچاقچيان مواد افيوني مقابله مي کند.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره