برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کرونا چه تعداد پایتخت نشین را به کام مرگ کشاند؟

منبع
فارس
بروزرسانی
کرونا چه تعداد پایتخت نشین را به کام مرگ کشاند؟

فارس/ رئيس کميته سلامت شوراي شهر تهران از فوت ۱۲ هزار نفر در پايتخت به دليل کرونا خبر داد.

ناهيد خداکرمي رئيس کميته سلامت شوراي شهر تهران درباره وضعيت کرونا در پايتخت اظهار داشت: متأسفانه همزمان با آغاز موج سوم کرونا در تهران آمار فوتي‌ها ناشي از اين بيماري همچنان رو به افزايش است.

وي افزود: از زمان آغاز موج سوم کرونا تعداد فوتي‌ها در طول روز به 90 هم رسيده که البته هنوز وارد پيک موج سوم نشده‌ايم و احتمال افزايش فوتي‌ها بيشتر از موج اول و دوم وجود دارد.

اين عضو شوراي شهر تهران ادامه داد: همه ظرفيت بيمارستان‌هاي خصوصي و دولتي در حال حاضر به دليل افزايش آمار مراجعات تکميل شده و بسياري از شهروندان از اين بيمارستان به آن بيمارستان به دنبال تخت بستري براي برخي از اعضاي خانواده خود به دليل ابتلا به اين بيماري هستند.

خداکرمي گفت:‌درمان کرونا پيچيده است و در بخش خصوصي نيز هزينه بستري بسيار گران‌تر از بخش دولتي است بنابر اين رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي هر چه بيشتر بايد مورد توجه شهروندان قرار گيرد.

وي با بيان اينکه متأسفانه بخشي از آمار متوفيان را جوانان به خود اختصاص داده‌اند گفت:‌ جوانان اکثراً سرپرست خانواده هستند و فوت آنها عواقب جبران‌ناپذيري را به لحاظ اجتماعي و اقتصادي براي خانواده‌ها به همراه دارد بنابراين رعايت فاصله اجتماعي و ماسک امر ضروري است که همچنان بايد آن را مورد توجه قرار داد.

خداکرمي اظهار داشت: در تهران تاکنون 12 هزار نفر به دليل کرونا جان خود را از دست داده‌‌اند و اين در حالي است که با درايت مي‌توان جلوي مبتلايان و متوفيان را گرفت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره