برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شاه ‌دزد تهران با ۳۰۰ خودروی سرقتی گیر افتاد

منبع
ميزان
بروزرسانی
شاه ‌دزد تهران با ۳۰۰ خودروی سرقتی گیر افتاد

ميزان/ معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران از دستگيري ۳ سارق حرفه‌اي خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سيد شمس الدين ميرزکي اظهار داشت: در اواخر تيرماه امسال تعدادي از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌هاي ارجاعي به پليس آگاهي به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشتند خودروشان را در جلوي ساختمان پارک، ولي پس از مراجعه متوجه سرقت خودرو شده اند و پس از اعلام به مرکز فوريت‌هاي پليسي و حضور ماموران کلانتري در محل، خودرومان را به صورت رها شده در محل‌هاي خلوت کشف و مشاهده کرده ايم که کليه اموال با ارزش خودرو سرقت شده است.
معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران اشاره کرد: کارآگاهان با مراجعه به محل‌هاي سرقت و با انجام اقدامات پيچيده پليسي سرنخي از يک سارق حرفه‌اي پيروز ۳۰ ساله داراي ۹ فقره سابقه کيفري به دست آوردند و در شاخه ديگري از تحقيقات پليسي دريافتند پيروز پس از آزادي از زندان در اسفندماه سال گذشته با تشکيل يک باند ۳ نفره خودرو سرقت مي‌کند.
اين مقام انتظامي پليس پايتخت تصريح کرد: مخفيگاه متهم در حوالي شرق تهران شناسايي و نتيجه تحقيقات انجام شده به مرجع قضائي منعکس و دستور دستگيري سرکرده باند و ساير همدستانش اخذ شد.
وي با اشاره به اينکه بيست و نهم شهريور ماه کارآگاهان در يک عمليات ضربتي اعضاي اين باند را دستگير و به اداره بيستم انتقال دادند، افزود: پيروز در بازجويي‌هاي صورت گرفته به ۳۰۰ فقره سرقت معترف شد و اظهار کرد، پس از آزادي از زندان براي اينکه رضايت شکات ام را بگيرم با تشکيل يک باند ۳ نفره و پرسه زني در سطح شهر تهران، خودروهاي فاقد ايمني را شناسايي و در يک فرصت مناسب خودرو را سرقت و پس از سرقت اموال با ارزش آن به صورت رها شده در خيابان‌هاي خلوت رها مي‌کرديم.
سرهنگ ميرزکي ابراز داشت: سارق جوان ادامه داد، اموال مسروقه را به مالخراني در محدوده‌هاي غرب تهران مي‌فروختيم سپس پول حاصله را بين خودمان تقسيم مي‌کرديم.اين مقام انتظامي بيان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سرکرده باند موفق شدند يکي از خريدار اموال مسروقه را در محدوده غرب تهران شناسايي و با هماهنگي‌هاي قضائي وي را بازداشت کنند.
معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات تبهکاران و تلاش‌هاي بي وقفه کارآگاهان، تاکنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسايي و هر ۴ متهم با صدور قرار قانوني از سوي بازپرس پرونده براي کشف جزئيات پرونده در اختيار پليس آگاهي قرار دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره