logo

شاه ‌دزد تهران با ۳۰۰ خودروی سرقتی گیر افتاد

منبع
ميزان
بروزرسانی
شاه ‌دزد تهران با ۳۰۰ خودروی سرقتی گیر افتاد

ميزان/ معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران از دستگيري ۳ سارق حرفه‌اي خودرو و کشف ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سيد شمس الدين ميرزکي اظهار داشت: در اواخر تيرماه امسال تعدادي از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌هاي ارجاعي به پليس آگاهي به کارآگاهان مراجعه و اظهار داشتند خودروشان را در جلوي ساختمان پارک، ولي پس از مراجعه متوجه سرقت خودرو شده اند و پس از اعلام به مرکز فوريت‌هاي پليسي و حضور ماموران کلانتري در محل، خودرومان را به صورت رها شده در محل‌هاي خلوت کشف و مشاهده کرده ايم که کليه اموال با ارزش خودرو سرقت شده است.
معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران اشاره کرد: کارآگاهان با مراجعه به محل‌هاي سرقت و با انجام اقدامات پيچيده پليسي سرنخي از يک سارق حرفه‌اي پيروز ۳۰ ساله داراي ۹ فقره سابقه کيفري به دست آوردند و در شاخه ديگري از تحقيقات پليسي دريافتند پيروز پس از آزادي از زندان در اسفندماه سال گذشته با تشکيل يک باند ۳ نفره خودرو سرقت مي‌کند.
اين مقام انتظامي پليس پايتخت تصريح کرد: مخفيگاه متهم در حوالي شرق تهران شناسايي و نتيجه تحقيقات انجام شده به مرجع قضائي منعکس و دستور دستگيري سرکرده باند و ساير همدستانش اخذ شد.
وي با اشاره به اينکه بيست و نهم شهريور ماه کارآگاهان در يک عمليات ضربتي اعضاي اين باند را دستگير و به اداره بيستم انتقال دادند، افزود: پيروز در بازجويي‌هاي صورت گرفته به ۳۰۰ فقره سرقت معترف شد و اظهار کرد، پس از آزادي از زندان براي اينکه رضايت شکات ام را بگيرم با تشکيل يک باند ۳ نفره و پرسه زني در سطح شهر تهران، خودروهاي فاقد ايمني را شناسايي و در يک فرصت مناسب خودرو را سرقت و پس از سرقت اموال با ارزش آن به صورت رها شده در خيابان‌هاي خلوت رها مي‌کرديم.
سرهنگ ميرزکي ابراز داشت: سارق جوان ادامه داد، اموال مسروقه را به مالخراني در محدوده‌هاي غرب تهران مي‌فروختيم سپس پول حاصله را بين خودمان تقسيم مي‌کرديم.اين مقام انتظامي بيان کرد: کارآگاهان به دنبال اظهارات سرکرده باند موفق شدند يکي از خريدار اموال مسروقه را در محدوده غرب تهران شناسايي و با هماهنگي‌هاي قضائي وي را بازداشت کنند.
معاون مبارزه با سرقت وسايل نقليه پليس آگاهي تهران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعترافات تبهکاران و تلاش‌هاي بي وقفه کارآگاهان، تاکنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسايي و هر ۴ متهم با صدور قرار قانوني از سوي بازپرس پرونده براي کشف جزئيات پرونده در اختيار پليس آگاهي قرار دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره