برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توضیحات مرزبانی هرمزگان در مورد دو درگیری در قشم و سیریک

منبع
مهر
بروزرسانی
توضیحات مرزبانی هرمزگان در مورد دو درگیری در قشم و سیریک

مهر/ فرمانده مرزباني هرمزگان در مورد شهادت يک مرزبان در جزيره قشم و کشته شدن يک جوان در سيريک توضيحاتي را ارائه کرد.

سردار حسين دهکي گفت: صبح امروز اکيپ گشت دريايي پست کنترل لافت، حين گشت زني و انجام وظيفه به شناور قاچاقچيان برخورد که دستور توقف شناور داده شد که با ممانعت و بي توجهي قاچاقچيان روبرو مي گردد.
سردار دهکي افزود: متاسفانه در برخورد شناور قاچاقچيان با شناور سازماني پايگاه درياباني قشم، يکي از افسران جوان و پرتلاش اين فرماندهي بنام ستوان دوم اصغر سالاپور بشدت زخمي که به بيمارستان منتقل ولي متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده قبل از رسيدن به بيمارستان به شهادت رسيد.

کشته شدن يک جوان در سيريک
وي با بيان اينکه همچنين صبح امروز در يک ماموريت مشابه ديگر در شهرستان سيريک، گشت دريايي ناوگروه شناوري کوهستک نيز با دهها شناور قاچاقچي سوخت برخورد که باز هم به علت تمرد و عدم توجه قاچاقچيان به دستور توقف ماموران و هجوم بسمت مرزبانان، برخورد و درگيري بوجود آمده که در اين راستا يکي از قاچاقچيان کشته و يک نفر زخمي شد.
فرمانده مرزباني استان هرمزگان در اين خصوص تصريح کرد: در اين راستا يک شناور قاچاقچي توقيف و دو نفر دستگير شدند.
سردار دهکي در پايان با تبريک و تسليت شهادت مرزبان رشيد اسلام افزود: مرزبانان ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي بيش از پيش در راستاي ايجاد و تثبيت امنيت پايدار در منطقه و مبارزه جدي با هرگونه قاچاق تلاش و کوشش کرده و از مسئولان استان بار ديگر مي خواهيم براي رفع مشکلات مرزنشينان و مبارزه جدي با قاچاق عزمي بيش از پيش داشته باشند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره