برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماجرای مرگ مشکوک اعضای یک خانواده

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ماجرای مرگ مشکوک اعضای یک خانواده

 ايسنا/ سرپرست معاونت عمليات آتش‌نشاني مشهد از کشف اجساد يک خانواده سه نفره در منزلي مسکوني در شمال شرق اين شهر خبر داد که موضوع در دست بررسي است.

آتشپاد دوم مهدي رضايي با اعلام اين خبر اظهار کرد: امروز جمعه، دوم آبان ماه، در پي اعلام به سامانه ۱۲۵ مبني بر محبوسي اعضاي يک خانواده در منزل مسکوني‌شان در منطقه پنجتن، ستاد فرماندهي بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه ۴۲ را به محل اعلامي در خيابان شهيد بوکاني اعزام کرد.

سرپرست معاونت عمليات آتش‌نشاني مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسيدن به محل با توجه به بسته بودن درب ورودي آپارتمان از طريق تراس وارد اين منزل شدند که در کمال ناباوري با جسم بي جان ۳ نفر شامل يک زن و شوهر و يک دختر ۷ ساله که همگي از اعضاي يک خانواده بودند، مواجه شده که در بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد از فوت آن‌ها مدت زماني گذشته بود.

 رضايي افزود: آتش‌نشانان پس از بررسي‌هاي اوليه محيط داخلي و بيروني اين منزل يکي از عوامل دخيل در فوت اين ۳ نفر را گاز گرفتگي با منوکسيد کربن از طريق پکيج منزل احتمال داده و علت دقيق فوت اين خانواده را به نظريه پزشکي قانوني منوط دانستند.

اجساد اين سه نفر با توجه به تاييد فوت آنان از سوي تکنسين‌هاي اورژانس حاضر در صحنه به عوامل نيروي انتظامي در محل تحويل و به پزشکي قانوني منتقل گرديد.

به گزارش روابط عمومي و امور فرهگي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري مشهد، مسموميت با گاز مونواکسيد کربن علايمي شبيه به سرماخوردگي دارد و فرد را دچار آب ريزش‌بيني، سردرد و سوزش چشم مي کند.

کارشناسان آتش‌نشاني توصيه مي‌کنند شهروندان بايد دقت کنند که اگر در يک زمان چند نفر در داخل يک محيط بسته دچار اين علايم شوند به احتمال زياد در خطر گاز مونواکسيد کربن قرار دارند و باز گذاشتن مسيرهاي جريان آزاد هوا و چک کردن لوله بخاري،پکيج،آبگرمکن و اطمينان از وجود کلاهک دودکش براي پيشگيري از گازگرفتگي ضروري است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar