برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمله مرگبار به 2 مرد نانوا

منبع
همشهري
بروزرسانی
حمله مرگبار به 2 مرد نانوا

همشهريپليس پايتخت در جست‌و‌جوي 2موتورسوار است که به سمت عمو و برادرزاده‌اي هجوم بردند و با ضربات چاقو يکي از آنها را به قتل رساندند و ديگري را تا پرتگاه مرگ پيش بردند.

ساعت٢١ شامگاه جمعه دوازدهم دي‌ماه اهالي خياباني در محله نواب صداي فريادهاي مردي را شنيدند که درخواست کمک مي‌کرد. شاهدان در تاريکي شب دو نفر را سوار يک موتور ديدند که کلاه کاسکت به‌سر داشتند و در حال فرار بودند. کمي آن طرف‌تر دو مرد زخمي روي زمين افتاده بودند؛ يکي از آنها نيمه جان بود و ديگري درحالي‌که خون‌آلود بود فرياد مي‌کشيد و درخواست کمک مي‌کرد. با گزارش ماجرا به پليس و اورژانس، دو مرد زخمي به بيمارستان انتقال يافتند. همزمان مأموران به تحقيق از شاهدان پرداختند و آنها گفتند که موتورسواران ضارب دو نفر بودند که کلاه کاسکت به سر داشتند و يکي از آنها چاقو در دست داشت. به‌گفته آنها، ضاربان از پشت‌سر به 2مرد حمله‌ور شده و به آنها ضرباتي زدند و به‌سرعت فرار کردند.

درحالي‌که تحقيقات مأموران درباره اين حادثه خونين ادامه داشت از بيمارستان خبر رسيد که يکي از مجروحان به‌دليل شدت جراحات و خونريزي تسليم مرگ شده است. گزارش اين جنايت به قاضي محمد جواد شفيعي، بازپرس ويژه قتل اعلام و تحقيقات براي کشف راز اين جنايت وارد مرحله‌اي تازه شد. دومين مجروح اگرچه به‌شدت زخمي شده و تا پرتگاه مرگ پيش رفته بود اما با تلاش پزشکان زنده ماند و در تحقيقات گفت که مقتول عمويش بوده است. او توضيح داد:‌ من و عمويم هردو در يک نانوايي حوالي کرج کار مي‌کرديم. شب حادثه براي ديدن يکي از دوستانمان از کرج به تهران آمديم و پس از آن به خانه يکي از بستگانمان رفتيم.

شام در آنجا دعوت بوديم و پس از صرف شام خداحافظي کرديم و در حال کرايه کردن تاکسي اينترنتي بوديم تا به منزلمان در کرج برويم اما ناگهان فردي از پشت سر به ما حمله کرد و با چاقو ضرباتي به من و عمويم زد. يک نفر ديگر هم همراه او بود که چون کلاه‌کاسکت داشتند چهره‌شان را نديدم. ما با آنها درگير شديم اما چون زخمي شده و خونريزي داشتيم، کف خيابان افتاديم و آنها سوار بر موتور فرار کردند. وي گفت: نمي‌دانم آنها با چه انگيزه‌اي به‌سمت من و عمويم هجوم آوردند و با چاقو به ما ضربه زدند. احتمال مي‌دهم که انگيزه‌شان سرقت از ما بوده که ناکام ماندند.

باتوجه به‌گفته‌هاي پسر جوان، مأموران به بررسي دوربين‌هاي مداربسته در اطراف محل جنايت پرداختند و مشخص شد که موتورسواران روي پلاکشان زنجير انداخته بودند تا شماره پلاک قابل رويت و شناسايي نباشد. اکنون 2فرضيه پيش‌ تيم جنايي پايتخت مطرح است؛ نخست اينکه سارقان جنايتکار با انگيزه سرقت به‌سمت عمو و برادرزاده هجوم بردند يا اينکه با قصد انتقام‌جويي دست به جنايت زده‌اند. گروهي از کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران تلاش خود را براي شناسايي موتورسواران فراري آغاز کرده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره