برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

به آتش کشیدن زانتیا برای ۸۰ کیلو تریاک!

منبع
خراسان
بروزرسانی
به آتش کشیدن زانتیا برای ۸۰ کیلو تریاک!

خراسان/ سه قاچاقچي موادمخدر که پس از ناکامي در فرار از دست ماموران، خودروي زانتياي خود را به آتش کشيدند، به دام افتادند.

ماموران پاسگاه انتظامي «هنزاء رابر» هنگام کنترل خودرو‌هاي عبوري به يک خودروي زانتيا مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور توقف دادند اما راننده خودرو با بي‌توجهي به فرمان ايست نيروهاي پليس، به سرعت از محل متواري شد که در اين هنگام ماموران خودرو را تعقيب کردند و پس از مسافتي، متهم بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو کرد.

در ادامه باهماهنگي ماموران و همکاري آتش نشاني خودرو خاموش شد . پس ازخاموش شدن آتش و بازرسي، ماموران ۸۰ کيلوگرم ترياک از خودرو کشف کردند و در اين زمينه پرونده‌اي تشکيل شد و متهمان به مرجع قضايي  تحويل شدند. 

بنابراين گزارش،فرمانده انتظامي استان کرمان نيز از توقيف يک دستگاه وانت نيسان حامل۹۸۷ کيلوگرم ترياک در عمليات شبانه ماموران يگان تکاوري ۱۱۵ بخش «زهکلوت» خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظري افزود: ماموران يگان تکاوري۱۱۵بخش«زهکلوت»با انجام اقدامات اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان براي انتقال يک محموله سنگين موادمخدر از محدوده استان هاي جنوبي به مرکز کشور باخبر و طي يک عمليات شبانه در چند نقطه از محور «دلگان-زهکلوت» مستقر شدند. وي ادامه داد: سه شنبه شب يکي از گروه هاي مستقر در اين محور به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک شد و به آن دستور ايست داد، اما سرنشينان اين خودرو اقدام به فرار و تيراندازي به سمت ماموران کردند و پس از مواجهه با آتش پر حجم ماموران با به جا گذاشتن خودروي خود در تاريکي شب  از ديد ماموران خارج شدند.

 
وي با اشاره به کشف ۹۸۷ کيلوگرم ترياک از خودروي قاچاقچيان مسلح تصريح کرد: هر چند که طي اين عمليات شبانه سوداگران مرگ براي فرار از قانون همچون تاريکي اعمال پليد خود به ظلمت و تاريکي شب متوسل شدند اما به لطف الهي با انجام تحقيقات و استعلامات بعدي به اطلاعات خوبي دست پيدا کرديم که منجر به شناسايي و دستگيري آن ها مي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره