برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نزاع مسلحانه منجر به قتل شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نزاع مسلحانه منجر به قتل شد

ايسنا/ فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام خبر داد و بيان کرد: قاتل کمتر از ۱۰ ساعت پس از وقوع قتل به همراه ۴ نفر از همدستانش در يکي از استان هاي همجوار دستگير شد.
سردار "کيقباد مصطفايي" در بيان جزئيات اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يک فقره نزاع دسته جمعي مسلحانه منجر به قتل در شهرستان چرام، بلافاصله مأموران انتظامي آن فرماندهي براي بررسي موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وي تصريح کرد: در بررسي ماموران مشخص شد مصدوم که به وسيله اسلحه گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از انتقال به بيمارستان فوت کرد.
فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: قاتل که پس از وقوع قتل متواري شده بود در کمتر از ۱۰ ساعت به همراه ۴ نفر ديگر از همدستانش در يکي از استان هاي همجوار دستگير شد.
مصطفايي تاکيد کرد: متهم در بازجويي هاي اوليه به بزه انتسابي خود اعتراف و علت و انگيزه خود از قتل را اختلافات قبلي بيان نمود.
به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه خبري پليس کهگيلويه و بويراحمد، وي با اشاره به اين که اقدام به موقع پليس جهت دستگيري متهمان بازتاب مثبتي بين مسئولان استاني و محلي داشته بيان کرد: با حضور مقتدرانه پليس و دستگاه توانمند قضائي امنيت در منطقه برقرار است و پليس با کساني که بخواهند نظم و امنيت جامعه را به مخاطره بيندازند برخورد قاطع و قانوني بعمل خواهد آورد.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره