برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرد متجاوز در شرق تهران بازداشت شد

منبع
ديده‌بان ايران
بروزرسانی
مرد متجاوز در شرق تهران بازداشت شد

ديده‌بان ايران/ مرد افغان که به کمک دوستانش نيمه شب به خانه زنان تنها مي رفت رفت و آنها مورد آزار و اذيت قرار داد و در نهايت بعد از سومين تجاوز و زور گيري در حياط خانه يک زن دستگير شد. نيمه اول مردادماه خانمي به کلانتري مراجعه کرد و گفت که ساعت 4 صبح شخصي ناشناس وارد منزل اش شده و با تهديد به مرگ او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

وي ادامه داد: فرد ناشناسي از طريق راهرو و پس از تخريب توري پنجره وارد ساختمان شد و به من که در اتاق خواب خوابيده بودم حمله ور شد. او دهانم را محکم گرفت و تهديد کرد که اگر جيغ کشيده و يا درخواست کمک کنم مرا خواهد کشت و در ادامه با تهديد، به من تجاوز کرد.

شاکي پرونده در ادامه اظهاراتش با بيان اين موضوع که چند روز پيش از طرح شکايت نيز به همين شيوه و شگرد و توسط همين شخص مورد تجاوز قرار گرفته، به کارآگاهان گفت: نيمه شب زمانيکه در حال استراحت بودم توسط همين فرد ناشناس و دقيقا به همين شيوه و شگرد ( تهديد به کشته شدن ) مورد آزار و اذيت قرار گرفتم.

با توجه به حساسيت پرونده، تيم ويژه براي پيگيري پرونده و شناسايي و دستگيري فرد ناشناس تشکيل شد. با توجه به اظهارات شاکي پرونده مبني بر اينکه فرد ناشناس در يک مقطع زماني چند روزه، دو بار به محل سکونتش آمده و اين احتمال وجود دارد که مجددا و براي بار سوم دست به اين اقدام بزند، لذا مراقبت نامحسوس از محل سکونت شاکي پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

پس از چند شبانه روز مراقبت پليسي و نامحسوس از محل سکونت شاکي، کارآگاهان 3 صبح روز 21 مرداد فردي را مشاهده کردند که از روي ديوار منزل شاکي بالا رفته و وارد حياط خانه شد. اين شخص پس از ورود به داخل حياط، به سمت ورودي ساختمان حرکت مي کند که در آنجا متوجه حضور کارآگاهان در داخل حياط مي شود . فرد ناشناس اقدام به فرار مي کند اما قبل از هرگونه اقدامي جهت متواري شدن از محل ، با سرعت عمل کارآگاهان دستگير مي شود.

اين شخص ، پس از دستگيري بلافاصله توسط شاکي پرونده مورد شناسايي قرار گرفت و جهت انجام تحقيقات به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد. متهم حامد 24 ساله – تبعه افغانستان در همان تحقيقات اوليه صراحتا به دو مورد آزار و اذيت همراه با تهديد شاکي اعتراف و به کارآگاهان گفت: حدودا دو هفته پيش، به صورت غيرقانوني و قاچاق از افغانستان وارد ايران شدم. در طول اين مدت بيکار بودم و شب ها در پارک مي خوابيدم. چند روز پيش در حال پرسه زني بودم که ديدم در خانه اي باز است. وارد ساختمان شدم و به طبقه دوم رفتم. پس از ورود به داخل خانه زن جوان را تنها در خانه ديدم. به سمت او حمله ور شده ، گلويش را گرفته و به او گفتم: اگر صدايت در بيايد، تو را خواهم کشت " و سپس به وي تجاوز کردم و از آنجا گريختم . چند روز بعد مجددا به آن خانه رفتم . اين بار در حياط قفل بود . از بالاي در وارد حياط شدم . نردباني را از داخل اتاقکي که داخل حياط بود برداشتم و آن را زير پنجره کوچک طبقه دوم ساختمان گذاشتم . از نردبان بالا رفتم . توري پنجره را پاره کردم و وارد ساختمان شدم .زن روي تخت خوابيده بود . مجددا به سمت او حمله ور شده و گلويش را محکم گرفتم و باز هم به وي تجاوز کردم. امشب نيز قصد تکرار همان کار را داشتم . از روي ديوار وارد حياط شدم اما اين بار پس از ورود به داخل حياط متوجه حضور دو نفر شدم. قصد فرار داشتم که دستگير شدم.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره