برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مرد قصاب پس از ۱۶۹ روز قتل زن جوان را گردن گرفت

منبع
ديده‌بان ايران
بروزرسانی
مرد قصاب پس از ۱۶۹ روز قتل زن جوان را گردن گرفت

ديده‌بان ايران/ مرد قصاب که به اتهام قتل زن جوان در پارکينگ درياچه چيتگر بازداشت شده بود، سکوتش را شکست و به جنايت اعتراف کرد.

شامگاه دوشنبه ۲۴ شهريور، زن جواني در پارکينگ درياچه چيتگر به قتل رسيد. بررسي‌هاي تيم جنايي و تصاوير دوربين‌هاي مداربسته پليس را به يک مرد جوان رساند که گفته مي‌شد خواستگار مقتول بوده است، اما وقتي مأموران به سراغ وي رفتند مشخص شد از کشور خارج شده و به ترکيه فرار کرده است.

در حالي که تحقيقات ادامه داشت سرانجام پس از حدود ۶ ماه وي به ايران برگشت و دستگير شد. مرد جوان نخست منکر قتل بود، اما بالاخره با گذشت ۱۶۹ روز از اين جنايت وي لب به اعتراف گشود. به دستور بازپرس ساسان غلامي از شعبه سوم دادسراي امور جنايي پايتخت متهم بازداشت و براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس قرار گرفت.

گفتگو با متهم

چرا اين همه سکوت؟

براي اينکه از مجازات مي‌ترسم. خيلي پشيمانم و حتي زماني که در ترکيه بودم مراسم سوم، هفت و چهلم براي مقتول گرفتم و براي او يادبود برگزار کردم. اما هراس داشتم، از اينکه مجازاتم قصاص است و دلم نمي‌خواست به زندان بيفتم.

پس چرا به ايران برگشتي؟

خسته شده بودم. کابوس‌هاي شبانه لحظه‌اي رهايم نمي‌کرد. از طرفي دلم براي دخترکوچکش مي‌سوخت و دوست داشتم برايش کاري بکنم، دلم براي خانواده‌ام هم تنگ شده بود، همه اين‌ها دست‌به‌دست هم داد تا برگردم.

چرا زن مورد علاقه ات را کشتي؟

من با مقتول در يک کانال تلگرامي آشنا شدم و کم‌کم رابطه ما صميمي شد و از او خواستگاري کردم، اما او هر بار بهانه مي‌آورد و مي‌گفت شرايط ازدواج ندارم. من که از کارهايش خسته شده بودم، به او گفتم براي آخرين بار همديگر را ملاقات کنيم. اما من بازهم از او درخواست ازدواج کردم و مقتول هم همان حرف‌ها را تکرار کرد. جر و بحثمان بالا گرفت به من توهين کرد گفت ما از نظر فرهنگي يکسان نيستيم از اين حرفش خيلي ناراحت شدم. ديگر نفهميدم چه اتفاقي افتاد، به‌خودم که آمدم او خونين روي زمين افتاده بود و من فرار کردم.

چاقو را از کجا آورده بودي؟

من در دماوند قصابي دارم آن روز به تهران که آمدم از شرق تهران يک چاقو براي کار قصابي‌ام به مبلغ ۵۰ هزار تومان خريداري کردم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره