برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دعوای 2 پسر بر سر دوستی با یک دختر، رنگ خون گرفت

منبع
همشهري
بروزرسانی
دعوای 2 پسر بر سر دوستی با یک دختر، رنگ خون گرفت

همشهري/ دعواي 2 پسر جوان بر سر دوستي با يک دختر، پايان خوشي نداشت و به قتل يکي از آنها منجر شد.
 بامداد 13فروردين امسال گزارش قتل پسري 25ساله به قاضي محمد جواد شفيعي، بازپرس جنايي تهران اعلام شد. با حضور تيم تحقيق در محل حادثه، معلوم شد که مقتول ساعتي قبل مقابل يک آرايشگاه مردانه در جنوب تهران با افرادي درگير و با ضربات قمه زخمي شده بود. اگرچه او فورا به بيمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود، اما شدت جراحت و خونريزي به حدي بود که وي جانش را از دست داده بود.
تيم جنايي براي مشخص شدن حقايق ماجرا به تحقيق از صاحب آرايشگاهي پرداخت که درگيري مرگبار مقابل آنجا رخ داده بود.
وي گفت: شب حادثه مقتول به همراه دوستش وارد مغازه‌ام شدند تا موهايشان را کوتاه کنم. روي صندلي نشسته بودند و صحبت مي‌کردند که ناگهان پسري کم سن و سال(قاتل) وارد مغازه شد. او يک راست به سراغ مقتول رفت و فحاشي کرد. وقتي جر و بحث شان شروع شد از آنها خواستم از مغازه‌ام بيرون بروند. آنجا محل کسب‌وکارم بود و گفتم اگر مي‌خواهيد دعوا کنيد بهتر است به خيابان برويد. وي ادامه داد: مقتول به همراه پسر کم سن و سال از مغازه خارج شد و مقابل آرايشگاه درگير شدند. همزمان دوستان قاتل نيز به آنها پيوستند که بعد متوجه شدم مقتول زخمي شده و پس از انتقال به بيمارستان جان باخته است.
زهرچشم 
ماموران با انجام تحقيقات بيشتر، هويت عامل جنايت که پسري 18ساله بود را شناسايي کردند اما او همزمان با وقوع جنايت فراري شده بود. پليس اما 2 نفر از دوستان متهم را که در درگيري مرگبار حضور داشتند دستگير کردند. آنها که حدودا 17ساله هستند جزئيات درگيري مرگبار را شرح دادند.

يکي از آنها به بازپرس پرونده گفت: وحيد(عامل جنايت) از دوستان ما بود. او از مدتي قبل عاشق دختري به نام ريحانه شده بود. اما مي‌گفت که پسر ديگري هم عاشق ريحانه شده و مي‌خواهد از رقيب عشقي‌اش زهر چشم بگيرد. وي ادامه داد: وحيد روز حادثه به سراغ من و 2 نفر ديگر از دوستانمان آمد و خواست همراه او براي دعوا برويم. مي‌گفت هدفش فقط ترساندن مقتول است تا بي‌خيال ريحانه شود و او را کنار بگذارد. ما هم به‌خاطر رفاقت همراه وحيد مقابل آرايشگاه مردانه رفتيم.
وي ادامه داد: وحيد وارد آرايشگاه شد و ثانيه‌هايي بعد ديديم که با مرد جواني از آرايشگاه بيرون آمدند. مرد جوان ظاهرا از داخل آرايشگاه يک چاقوي ميوه خوري برداشته بود که با آن ضربه‌اي به بازوي وحيد زد. وحيد هم که به شدت عصباني شده بود با قمه ضرباتي به رقيب عشقي‌اش زد. ما هم در حمايت از وحيد با چاقو ضرباتي به مقتول زديم، اما ضربه اصلي را وحيد با قمه به مقتول زد. اين دو متهم با قرار قانوني بازداشت شدند و تحقيقات براي بازداشت عامل اصلي جنايت که فراري شده از سوي کارآگاهان جنايي ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره