برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سارقی که از کانال کولر وارد می‌شد

منبع
ايران
بروزرسانی
سارقی که از کانال کولر وارد می‌شد

ايران/ سارق حرفه‌اي که از راه کانال کولر وارد مغازه‌اي شده بود پس از دستگيري راز سرقت از خانه يک زن در روز اول عيد را نيز فاش کرد.
نخستين روز فروردين زن ميانسالي با مراجعه به کلانتري ۱۵۹ بي‌سيم از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: حدود ساعت ۱۲ ظهر روز اول فروردين خانه‌ام را در حوالي خيابان «منصور» ترک کردم و حدود ۲ ساعت بعد که برگشتم با قفل تخريب شده در حياط مواجه شدم که پس از ورود به داخل منزل متوجه شدم يک دستگاه تلويزيون، دو عدد پتو و مقداري از اموال خانه‌ام به ارزش تقريبي ۱۵۰ ميليون ريال سرقت شده است.
سرهنگ کارآگاه «علي کنجوريان» رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ در توضيح اين خبر گفت: پس از اين شکايت پرونده به پايگاه ششم پليس آگاهي فرستاده و موضوع در دستور کار عوامل تخصصي تيم مبارزه با سرقت منزل پايگاه قرار گرفت که کارآگاهان براي انجام تحقيقات محلي و ميداني براي کشف سرنخ و رد پاي سارق، عازم محل جرم شدند.
در حالي که بررسي‌ها آغاز شده بود کارآگاهان پايگاه ششم پس از بررسي صحنه جرم حين برگشت به پايگاه به يک دستگاه خودروي پرايد نقره‌اي که به‌صورت مشکوک و يکطرفه در خيابان در حال عبور بوده برخورد کردند که پس از توقيف با بررسي خودرو يک گوني سفيد حاوي باطري موتورسيکلت، چراغ قوه، موتور کولر، قفل آهن‌بر و... کشف کردند و راننده که خود را احمد معرفي کرده بود با توجه به اظهارات ضد و نقيض درباره اموال موجود در خودرواش به اتهام ولگردي به پايگاه ششم پليس آگاهي منتقل شد.
کارآگاهان در تحقيق و بازجويي از احمد دريافتند که وي از سارقان حرفه‌اي است و بدين ترتيب وي مجبور به اعتراف شد و گفت: از طريق کانال کولر وارد مغازه‌اي شدم و اموال را به تنهايي سرقت کردم وي علاوه بر سرقت از مغازه به سرقت از خانه زن ميانسال نيز معترف شد و بيان کرد، اموال مسروقه را به محل پاتوق خود انتقال داده است.سرهنگ کنجوريان افزود: در ادامه کارآگاهان با متهم عازم محل سرقت مغازه شدند و با شناسايي پاتوق متهم و بازديد از آن مکان، اموال مسروقه شاکيان نيز کشف و تحويل مال باختگان شد.رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي در پايان گفت: با تکميل تحقيقات پرونده، متهم به دادسرا اعزام و با صدور قرار تأمين مناسب روانه زندان شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره