برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
جامعه و حوادث

تیراندازی کابویی در دوئل عشقی

منبع
خراسان
بروزرسانی
تیراندازی کابویی در دوئل عشقی

خراسان/ عاملان تيراندازي به شيوه جاهلانه کابويي ها در دو نقطه از غرب، در حالي با صدور دستورات قاطع قضايي دستگير شدند که بررسي ها نشان داد اين تيراندازي ها به دليل رقابت عشقي بر سر دوستي خياباني با دختري جوان رخ داده است.

بامداد هفتم فروردين بود که صداي شليک گلوله مقابل يک مجتمع مسکوني در بولوار شهيد صياد شيرازي، اهالي محل را وحشت زده کرد. جوان 26 ساله اي که سوار بر خودروي پژو 207 به خيابان شهيد صياد شيرازي رفته بود، با چهره اي خشمگين قصد ورود به يکي از مجتمع هاي مسکوني را داشت که با ممانعت نگهبان مجتمع روبه رو شد. جوان عصباني از خودرو بيرون پريد و در حالي که سلاح وينچستر را مسلح کرد با غضب ماشه را فشرد و سه تير هوايي شليک کرد تا قدرتش را به رخ بکشد و ترس و وحشتي را در دل ساکنان مجتمع بنشاند اما او ناگهان لوله سياه سلاح را به سمت نگهبان گرفت و گلوله ديگري شليک کرد که خوشبختانه اين گلوله سربي از بيخ گوش نگهبان گذشت و شيشه هاي اتاقک نگهبان را فرو ريخت!

همزمان با فرار پژوسوار خشمگين از محل، مردم هراسان و وحشت زده با پليس 110 تماس گرفتند و ماجراي تيراندازي را اطلاع دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوان مذکور با يکي از ساکنان مجتمع مذکور اختلاف حساب شخصي داشته و براي گرفتن زهرچشم به آن محل آمده است. از سوي ديگر با توجه به اهميت و حساسيت ماجرا، قاضي دکتر اسماعيل رحماني (معاون دادستان مرکز خراسان رضوي) وارد عمل شد و با صدور دستوراتي قاطع از نيروهاي انتظامي خواست هر چه سريع تر براي دستگيري عامل اخلال در نظم و امنيت شهر اقدام کنند. اين گونه بود که با دستور محرمانه سرهنگ عباس صارمي ساداتي رسيدگي به اين پرونده حساس بر عهده نيروهاي کارآزموده عميات ويژه گذاشته شد و به اين ترتيب گروه ورزيده اي از نيروهاي باتجربه با نظارت و هدايت مستقيم سرگرد جواد بيگي رصدهاي اطلاعاتي را آغاز کردند. بررسي هاي مقدماتي بيانگر آن بود که تيراندازي ديگري نيز ساعاتي قبل از آن در نقطه ديگري رخ داده است که ارتباط مستقيمي با تيراندازي مقابل مجتمع مسکوني دارد به همين دليل گروه ويژه عملياتي، دامنه تحقيقات خود را با کسب مجوزهاي قضايي به  نقطه ديگري از شهر کشاندند تا اين که پس از چند روز فعاليت هاي اطلاعاتي ردپايي از يک دوئل عشقي به ميان آمد.

نيروهاي پليس عمليات ويژه در نهايت پس از هفت روز اقدامات پليسي و اطلاعاتي موفق شدند عامل تيراندازي مقابل مجتمع را که جواني 26 ساله و داراي سابقه شرارت است در بولوار انديشه شناسايي کنند. از اين متهم خطرناک که در يک عمليات غافلگيرانه و هماهنگ به دام افتاد، يک قبضه سلاح وينچستر به همراه تعدادي فشنگ کشف و ضبط شد. او که «علي- ش» نام دارد در بازجويي ها انگيزه تيراندازي مقابل مجتمع مسکوني را اختلاف شخصي با جوان ديگري به نام «ايمان» ذکر کرد و گفت: به خاطر يک دختر با «ايمان» به صورت تلفني جر و بحث کرديم که او به در منزل ما آمد و تيراندازي کرد من هم به تلافي تيراندازي او سلاحم را برداشتم و به محله آن ها رفتم که نگهبان از ورودم جلوگيري کرد و آن حادثه رخ داد. 

در پي اعترافات اين جوان سابقه دار و با صدور دستوري ويژه از سوي قاضي دکتر رحماني، بي درنگ نيروهاي عمليات ويژه عازم محل سکونت «ايمان پ» شدند و او را در حالي به همراه مقاديري مشروبات الکلي و قمه و شمشير به دام انداختند که داراي دو فقره سابقه کيفري است.
متهم پرونده تيراندازي به شيوه کابويي ها نيز ماجراي تيراندازي ها را به يک دوئل عشقي ربط داد و گفت: چند ماه قبل با دختري در يک مجلس جشن تولد آشنا شدم و قصد ازدواج با او را داشتم چرا که با همسرم در کشاکش طلاق بوديم ولي آن دختر از چند وقت قبل به تماس هايم پاسخ نمي داد و مرا «بلاک» کرده بود تا اين که با يک شماره تلفن ناشناس با او تماس گرفتم که پسر جواني تلفن او را پاسخ داد و همين موضوع به يک مشاجره و کل کل تلفني کشيد و قرار دعوا گذاشتيم!
بررسي هاي بيشتر درباره زواياي تاريک اين دوئل عشقي بر سر دوستي خياباني با يک دختر جوان، توسط افسران ورزيده عمليات ويژه پليس همچنان ادامه دارد.
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره