برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لحظه به لحظه با صحنه قتل بابک خرمدین از زبان پدرش

منبع
رکنا
بروزرسانی
لحظه به لحظه با صحنه قتل بابک خرمدین از زبان پدرش

رکنا/ بابک خرمدين در حمام خانه شان به دست پدرش تکه تکه شد و مادرش شاهد اين جنايت فجيع بود. پدر اين کارگردان سينما در دادسرا صحنه عجيبي را رقم زد روي زمين چهار دست و پا شد تا آخرين تقلاي پسرش براي نجات خود را بازسازي کند.
پيدا شدن 2 کف دست، سرشانه، 2 بازو و 2 مچ پا يک مرد در سطل زباله فاز 3 شهرک اکباتان ماموران کلانتري 135 آزادي را به محل جرم کشاند و در ادامه بازپرس محمد جواد شفيعي همراه با تيمي از کارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي تهران براي برريس صحنه جرم پاي در محل گذاشتند.

پيدا شدن جسد مثله در چمدان
ماموران در بازرسي هاي ابتدايي مشاهده کردند تکه هاي جسد يک مرد در کيسه زباله داخل يک چمدان قرار دارد و کارشناسان پزشکي قانوني در بررسي ها متوجه شدند که چند ساعت از اين جنايت مي گذرد و در ادامه بازپرس ويژه قتل دستور داد تا تکه هاي جسد به پزشکي قانوني منتقل شود.
کارشناسان پزشکي قانوني و تيم تشخيص هويت در بررسي انگشت هاي جسد مثله شده و اقدام انگشت نگاري ، مقتول را که بابک خرمدين کارگردان سينما است شناسايي کردند.


شناسايي قاتل بابک خرمدين پس از 6 ساعت
همين کافي بود تا ماموران به سراغ خانواده بابک خرمدين در فاز اول شهرک اکباتان بروند و پدر و مادر بابک خرمدين در همان بازجويي هاي ابتدايي و با توجه به آثار خوني که در حمام جامانده بود در همان ابتدا به قتل و تکه تکه کردن جسد پسرشان اعتراف کردند.
عاملان جنايت قتل بابک خرمدين با گذشت 6 ساعت از زمان پيدا شدن جسد مثله شده به قتل بابک خرمدين اعتراف کردند.
پدر بابک خرمدين در اعترافاتش گفت: پسرم استاد دانشگاه بود و با توجه به شيوع کرونا به صورت آنلاين کلاس هايش را برگزار مي کرد اما در هفته 3 روز دختراني را به بهانه اينکه دختران دانشجو و از شاگردانش است به خانه مي کشاند و به اتاقش مي برد و ما بايد به پسرمان خدمات مي داديم.
وي افزود: پسرم از کودکي ما را اذيت مي کرد و تا روز حادثه يک روز راحت از دست او نداشتيم و جانمان را به لبمان رسانده بود که ديگر تصميم به قتل او گرفتيم و حالا پس از قتل به آرامش رسيديم و بخاطر اين اتفاق خدارو شکر مي کنم.
اين پدر ادامه داد: پسرم بارها با من و مادرش درگير شده بود و حتي يکبار قصد داشت با صندلي به سر مادرش بزند که من خودم را به آشپزخانه رساندم و مانع کار او شدم.
اکبر 81 ساله ادامه داد: ديگر به تنگنا رسيده بودم و روز جمعه با بابک براي ورزش بيرون خانه بوديم و براي او خط و نشان کشيدم و گفتم حاضرم خودرويم را بفروشم و ارث تو را از خانه بدهم تا براي خودت يک خانه اجاره کني و ديگر کاري به ما نداشته باشي که بابک با لبخند عنوان کرد که من هيچ جايي نمي روم و جسدم از خانه تان بيرون مي رود.
وي افزود: خسته شده بودم و بابک را تهديد کردم که اگر نروي به يک نفر 10 ميليون تومان مي دهم که تو را ناپديد کنم که بابک ادعا کرد که من بابکم و کسي نمي تواند کاري بکند.

قتل فجيع بابک خرمدين در يک عکس عجيب
اکبر در خصوص چگونگي قتل گفت: وقتي به خانه آمديم به همسرم گفتم که بابک رفتني نيست که مادرش گفت او را بکشيم و من هم پذيرفتم.

وي افزود: ظهر جمعه بود، ناهار آبگوشت مرغ داشتيم که همسرم غذا را آماده کرد و براي بابک غذا ريخته بود و به همسرم به اتاقم آمد گفت داخل ظرف غذا بابک قرص هاي خواب آور ريخته است. از آن زمان ديگر هوشيار بودم که نقشه را عملي کنم. بابک کلاس داشت و ناهار نخورد و شب هم گفت که غذا در بيرون خانه خورده و ميل به غذا ندارد و فردا ظهر ناهارش را بابک داغ کرد و خورد و بعد از آن روي مبل نشست.
پدر بابک خرمدين ادامه داد: عصر بود که بابک نيمه بيهوش بود که از اتاق بيرون آمد، بابک از روي صندلي به زمين افتاد و چهار دست و پا به سمت آشپزخانه رفت و در کنار يخچال بود که پاي او را با بند پوتين بستم و سپس بست کمربندي را دور گردنش انداختم و با کشيدن آن و قفل کردن بست کمربندي تلاش کردم تا او خفه شود و در اين زمان با برداشتن چاقو 3 ضربه به سينه اش زدم .
وي افزود: همسرم شاهد صحنه قتل بود که پس از قتل به کمک همسرم جسد را به داخل حمام بردم و با چاقو و ساطور شروع به تکه تکه کردن جسد بابک کردم چون نمي توانستم جسد را از خانه بيرون ببرم.
اکبر ادامه داد: تکه هاي جسد را داخل 8 کيسه زباله بسته بندي کردم و تعداد 6 بسته را داخل 3 چمدان و 2 بسته ديگر را در همان کيسه هاي زباله بود. نزديک به 7 ساعت تکه تکه کردن و بسته بندي جسد پسرم طول کشيد و بعد از آن همراه همسرم بسته ها را داخل آسانسور گذاشتيم و با هم به پارکينگ رفتيم.
اين پدر 81 ساله گفت: 3 چمدان داخل صندوق عقب گذاشتم و 2 بسته ديگر روي صندلي عقب خودرو گذاشتم و در ابتدا به سمت اکباتان رفتم و يکي از بسته ها را داخل سطل زباله انداختم و سپس به سمت آرياشهر رفتم و در ادامه به سعادت آباد رفتيم و بسته هاي ديگر را داخل سطل زباله انداختم و در آخر وقتي به شهرک اکباتان بازگشتم آخرين بسته را که داخل چمدان بود در فاز سوم شهرک اکباتان به داخل سطل زباله انداخته و به خانه بازگشتيم.
پدر بابک خرمدين در خصوص اينکه عذاب وجدان دارد و پشيمان است يا نه گفت: عنوان کرد که پشيمان نيستم و خدا را شکر مي کنم و از لحظه اي که پسرم را کشتم به آرامش رسيدم و آرام شدم.

قتل بابک خرمدين از زبان مادرش
ايران 70 ساله مادر بابک خرمدين پيش روي بازپرس شفيعي گفت: بابک اذيت مي کرد و يک روز راحت از دست او نداشتم. دوستانش که همگي خانم بودند را به خانه دعوت مي کرد و مرا مجبور مي کرد که از آنها پذيرايي کنم و حتي به او گفتي ازدواج کن و از خانه برو اما نپذيرفت و حتي يکبار تصميم گرفتيم به او فرصت بدهيم که دست از کارهايش بردارد اما بابک دست از رفتارهايش بر نمي داشت و هر روز ما را با رفتارهايش آزار مي داد که ديگر با همسرم تصميم گرفتيم او را به قتل برسانيم.

وي افزود: قرص ها را من در غذايش ريختم و بابک روزي که غذايش را خورد بي حال شد و من به اتاق رفتم که ناگهان صداي درگيري او و پدرش را شنيدم وقتي از اتاق بيرون آمدم ديدم آنها با هم درگير شدند و همسرم با چاقو ضربه اي به گردن بابک زد و سپس چند ضربه به سينه اش زد و بابک روي زمين افتاد.
مادر بابک خرمدين ادامه داد: به همسرم کمک کردم و جسد را به داخل حمام برديم، در حمام باز بود و مي ديدم همسرم جسد بابک را تکه تکه مي کند.
بنا بر اين گزارش، بازپرس محمد جواد شفيعي از شعبه 5 دادسراي امور جنايي تهران دستور داد تا پدر و مادر بابک خرمدين براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي تهران قرار گيرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره