برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصمیم هولناک زن و شوهر پس از مرگ پسر نوجوان  

منبع
همشهري
بروزرسانی
تصمیم هولناک زن و شوهر پس از مرگ پسر نوجوان  

همشهري/ چند روز پس از سقوط مرگبار پسر 17ساله در ارتفاعات قلعه ضحاک، پدر و نامادري‌اش در اقدامي هولناک به زندگي خود پايان دادند.

حدود ساعت 7:30صبح 30تيرماه امسال امدادگران هلال‌احمر شهرستان هشترود در استان آذربايجان شرقي از سقوط پسري 17ساله به نام علي در ارتفاعات قلعه ضحاک باخبر و براي نجات وي راهي محل حادثه شدند.

فردي که ماجرا را به هلال‌احمر گزارش کرده بود، پدر علي بود که وقتي مأموران به آنجا رسيدند گفت: صبح زود همراه پسرم براي کوهنوردي به اين محل آمديم. وقتي به ارتفاعات رسيديم، پسرم به بالاي صخره‌اي رفت که عکس سلفي بگيرد. او مشغول عکاسي از خودش بود اما ناگهان پايش ليز خورد و به پايين سقوط کرد. من با ديدن اين صحنه وحشت کردم و سراسيمه به بالاي صخره رفتم اما اثري از علي نبود و با هلال‌احمر تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

مرگ دردناک

با اظهارات اين مرد عمليات نجات آغاز شد. پسر نوجوان از بالاي صخره‌ به اعماق دره‌اي صعب‌العبور سقوط کرده بود و رسيدن به وي کاري سخت و دشوار بود. در اين شرايط امدادگران دست به‌کار شدند و با ايجاد کارگاه و استفاده از طناب خود را به محل سقوط پسر نوجوان رساندند و در عملياتي سخت و نفسگير که حدود 5ساعت طول کشيد، توانستند پيکر او را از لابه‌لاي صخره‌ها بيرون بکشند. آنها پسر نوجوان را به پايين کوه منتقل کردند و در اختيار اورژانس قرار دادند اما معاينات اوليه از اين حکايت داشت که او جانش را از دست داده است. پسر نوجوان به‌دليل صدمات هولناکي که ديده بود، در همان لحظات اوليه سقوط جانش را از دست داده بود و در ادامه پيکر بي‌جان او به پزشکي قانوني منتقل شد.

تصميم هولناک

چند روز از اين حادثه دردناک مي‌گذشت و پيکر پسر نوجوان به خاک سپرده شده بود تا اينکه روز گذشته پليس و اورژانس شهرستان هشترود در جريان حادثه‌اي هولناک قرار گرفتند. آنها از طريق تماس تلفني در جريان خودکشي پدر و نامادري اين پسر نوجوان قرار گرفتند و وقتي به خانه آنها رفتند، اجساد بي‌جانشان را ديدند که حلق‌آويز شده بودند.

همه شواهد از اين حکايت داشت که اين زن و شوهر در اقدامي خودخواسته تصميم گرفته بودند به زندگي خود پايان دهند. بررسي‌ها نشان مي‌داد پدر علي (پسر نوجواني که از صخره سقوط کرد) مدت‌ها قبل از همسر اولش جدا شده و به همراه پسرش علي زندگي مي‌کرد تا اينکه تصميم گرفت دوباره ازدواج کند. او از همسر دومش داراي 2فرزند بود اما پس از اتفاقي که براي فرزند اولش علي رخ داد، چنان افسرده شده بود که به همراه همسر دومش تصميم گرفته بودند به زندگي خود پايان دهند.

با اين اطلاعات اجساد اين زن و شوهر به پزشکي قانوني منتقل شد و تحقيقات پليسي و قضايي براي مشخص شدن علت و انگيزه اقدام هولناک آنها آغاز شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره