برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نقشه شوم زن معتاد برای سرقت!

منبع
خراسان
بروزرسانی
نقشه شوم زن معتاد برای سرقت!

خراسان/ زن جواني که به تازگي با من دوست شده بود، نقشه عجيبي در سر داشت اما من که از نيت پليد او اطلاعي نداشتم، به معاشرت با او ادامه دادم تا اين که روزي ...

زن 44ساله اي که شاکي يک پرونده سرقت است، با بيان اين که خام رفتارها و لبخندهاي زني حيله‌گر شده بودم و از نقشه پليد او اطلاعي نداشتم، به مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري گفت: درآمد همسرم کفاف مخارج زندگي را نمي داد، به همين دليل چرخ خياطي قديمي‌ام  را روغن کاري کردم و مشغول دوختن رومبلي شدم تا با استفاده از هنر خياطي ام کمک خرج خانواده باشم.  خلاصه خيلي زود کار و بارم گرفت و همسايگان سفارش هاي دوخت و دوز روپشتي و رومبلي هايشان را به من مي دادند، تا اين که در اين ميان زني معروف  به «فريماه» باب گفت و گو و معاشرت با من را باز کرد.

او با رفتارها و لبخندهاي محبت آميزش وارد زندگي ام شد و گاهي مشترياني را به من معرفي مي کرد. من هم که از نقشه شوم او خبر نداشتم، به اين معاشرت ادامه دادم تا اين که يک ماه قبل زماني که «فريماه» در منزل من نشسته بود، متوجه شدم دسته کليد منزلم نيست. هرچه گشتم کليدها را پيدا نکردم. يک لحظه به ذهنم خطور کرد که کليدها را دست پسر فريماه ديده ام، بنابراين به او گفتم کليدهاي منزلم دست پسر شما بود! ولي او قبول نکرد.

من هم ديگر چيزي در اين باره نگفتم، تا اين که بعدازظهر امروز براي خريد لوازم از خانه خارج شدم. در ايستگاه اتوبوس منتظر بودم که يکي از همسايگان با تلفن همراهم تماس گرفت و گفت زني وارد منزلت شده است.

من که مطمئن بودم کسي کليد منزلم را ندارد، بلافاصله با پليس 110 تماس گرفتم و خودم نيز مضطرب و نگران به طرف منزلم بازگشتم. وقتي آن جا رسيدم، فريماه را در کنار پليس ديدم که تعدادي از رومبلي ها را درون پلاستيکي بزرگ گذاشته و به همراه يک دستگاه ترازو سرقت کرده است.

ماموران در بازرسي از کيف همراه وي نيز مقداري مواد مخدر صنعتي (شيشه)، هفت عدد کارت ملي متعلق به افراد ديگر و کارت هاي سوخت و عابربانک کشف کردند. در همين هنگام فريماه اعتراف کرد با سرقت کليدها به منزلم دستبرد زده است. او با بيان اين که مواد مخدر کشف شده را براي مصرف شخصي اش خريده است، در بازجويي ها مدعي شد به خاطر اعتيادش به شيشه ماجراي سرقت از منزل مرا طراحي کرده است و ...

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره