برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آشتی پدر و پسر آرامش پیش از طوفان بود

منبع
همشهري
بروزرسانی
آشتی پدر و پسر آرامش پیش از طوفان بود

همشهري/ تنها يک روز پس از آشتي پدر و پسري در روستاي بن‌شوار خوزستان که بر سر زمين کشاورزي باهم دچار اختلاف شده بودند، درگيري هولناکي ميان آنها در گرفت که با قتل پدر همراه شد.

جمعه گذشته در روستاي بن‌شوار از توابع صيدون در استان خوزستان درگيري شديدي بين مردي ميانسال و پسر جوانش رخ داد. درگيري آنها بر سر يک قطعه زمين کشاورزي بود که از مدتي قبل باعث اختلافاتي ميان آنها و در نهايت نيز باعث بروز اين درگيري شده بود.

ماجراي اين درگيري به پاسگاه انتظامي روستا هم کشيده شد و پدر و پسر که از هم شاکي بودند براي حل اين اختلافات راهي پاسگاه شدند. در آنجا و پس از گفت‌وگوهاي بسيار، آنها قبول کردند که اختلافات خود را کنار بگذارند و باهم آشتي کردند و هر دو به خانه برگشتند اما آن روز هيچ‌کس خبر نداشت که اين آشتي، آرامش پيش از توفان است.

درست يک روز بعد، يعني شنبه گذشته بود که پدر و پسر بار ديگر بر سر زمين مورد نظر باهم درگير شدند اما اين بار درگيري چنان بالا گرفت که پسر جوان با چاقو به جان پدرش افتاد و پس از زدن چند ضربه به وي، از خانه گريخت.

ابراهيم سپاس‌زاده، بخشدار صيدون در توضيح اين ماجرا به ايرنا گفت: جوان ۲۴ ساله پس از اين که پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند از روستا متواري شد. در ادامه، ماجرا به پليس گزارش شد و با حضور مأموران در محل حادثه و بررسي‌هاي مقدماتي جسد مرد ميانسال به پزشکي قانوني انتقال يافت و تحقيقات براي دستگيري عامل جنايت شروع شد.

وي ادامه داد: ساعاتي پس از اين حادثه، پرسنل پاسگاه انتظامي صيدون و دادگاه عمومي اين بخش با همکاري مأموران انتظامي ميداوود موفق شدند متهم را که در حال فرار به سمت شهرستان رامهرمز بود دستگير کنند. به‌گفته وي متهم هم‌اکنون در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره